Gå til innhold

Lillebror sitt navn da?

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i de litt eldre,korte herrenavnene men sliter m å bli enig m mannen om navnene på topp;) Noen som har lyst å hjelpe m rangering?

De to navnene på topp er:

Victor

Ludvig

Jeg liker også Emrik,Olai og Conrad men får ikke mannen helt m på disse. Forslag i samme kategori mottas med takk men styrer unna sukkersøte guttenavn;)

Kan jo nevne at storebrors navn er Oscar,derav c-stavelse på de overnevnte navn.

På forhånd takk!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023406-lillebror-sitt-navn-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

To flotte navn du vurderer. Har selv en Viktor, og bestevenninna mi har en Ludvik. Liker begge navnene veldig godt.

Dessuten er Oscar/Oskar en av mine andre favoritter! Til Oscar synes jeg imidlertid at Ludvig matcher best. Oscar og Victor kan bli litt likt.

Andre jeg liker og som jeg synes passer til Oscar:

August

Wilhelm

Gustav

Albert

Arthur

Henrik

Martinius

Ulrik

Rikard

Annonse

Takk for tilbakemeldinger,dere! Litt morsomt at meningene er like delt som våre,hehe. Liker også veldig godt Arthur og Herman men er desverre ikke alle navnene som gjør seg like godt på denne dialekta synes jeg:s

Tar gjerne imot flere forslag:)

Annonse

Jeg har en Ludvig..:) elsker det navnet, funker på både norsk og engelsk, og jeg blir ikke lei det. Nå kommer det mest sannsynelig en gutt til og da tenker jeg mye på navnet Herman. Men synes også Gustav er fint. Pappan liker godt navnet Hans, kort og godt, et annet forslag er Olav. Alfred og Albert er også litt i samme gate som Ludvig synes jeg. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...