Gå til innhold

Kan du slette profilen min, Elin?

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel i vinterland

I dag svarte jeg på en tråd som het "kvinner som...".. Der svarer jeg at utro menn må ta ansvaret selv. Men det er ei som tok helt av. Begynte å beskylde meg for å være "et av disse ludderne", påsto at jeg la meg etter gifte menn (hvor nå enn hun fikk det ifra) jeg ble kalt både evneveik, hore, ludder etc, og fikk slengt etter meg at de gifte mennene hadde knulla alt vett og all samvittighet ut av meg og masse mer.

Jeg ba dere slette henne ellers ville jeg slette min egen profil her. Og hun er tydeligvis her ennå, for hun er igang igjen nå i en annen tråd.

Jeg har vært her siden 2008 og har hatt masse glede av å være her. Jeg har alltid lagt min sjel i å være respektfull og høflig i svarene mine, selv om jeg også kan hisse meg opp, men dette syns jeg bare er patetisk.

Og siden dette ikke får noen konsekvenser for denne dama så takker jeg heller for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023319-kan-du-slette-profilen-min-elin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet nemlig hvordan det kommer til å bli, at hver gang jeg svarer på noe så kommer denne anonyme dama til å kommentere hvor dum jeg er osv, og det gidder jeg ikke. Har sett det skje med mange andre..

Og jeg er 90 % sikker på at hun har to profiler. Det kommer alltid to tette svar, men med forskjellige koder, men alltid kun de to som er så innmari på krigsstien og så forbanna enige...

Jeg har ikke lyst til å slette meg heller, men det er en her inne som har lagt meg for hat, og kaller meg navn ved første anledning. Og da blir det ikke noe koselig å svare lenger.

Jeg kunne sikkert ha svart anonymt eller tatt en pause, men jeg ønsker ikke å være på et forum som har sklidd så ut av kontroll som bim/dib har gjort den siste tiden. Jeg er ikke den eneste som har noen som er ute etter meg, men det blir ikke tatt tak i. Og så lenge hun får holde på sånn som dette, så vil jeg ikke være en del av dette. Om ikke admin fjerner henne, så får de heller fjerne meg. Moderatorene må nesten bare finne ut hva slags forum de ønsker å ha.

. Jeg hadde taklet den første tråden som hun tok helt av i, men hun gir seg jo tydeligvis ikke. Hun begynte igjen i en annen tråd, og sånn usaklig kverulering og dritt orker jeg ikke forholde meg til. Så det blir meg eller henne.

Men takk for hyggelige ord, dere ;)

Endret av Sommerfuggel i vinterland

Annonse

Gjest Lykke Fryd ♥

Håper Elin kontakter deg så dere kan komme frem til en løsning så du kan bli (og hun andre må gå?). Det er jo ikke første gang dette skjer at enkeltbrukere blir singlet ut og hetset. Ender alltid med at de som blir hetset som gå gå og dette er et forum for foreldre med barn, gravide og mennesker som vil bli foreldre. Enkelte er noen skikkelige gode forbilder!

Når jeg først er i gang så kan kanskje også Elin si noe om måten enkelte av moderatorene snakker til oss som brukere....

Synes dette har gått alt for langt. Har selv hengt her siden 2008 og anser meg selv som en "seriøs" bruker. Er her for å skravle, diskutere (ja, noen ganger kan det gå litt hett for seg) og å snakke med folk i samme situasjon. Samt kunne være til støtte for noen om jeg har opplevd noe lignende og kan være til hjelp. Vurderer selv og bare trekke meg ut. Ikke at det spiller noen rolle i den store sammenhengen her inne, men i rein protest. Rein skitslenging og kommentarer som er skrevet utelukkende for å lage kvalm burde slås hardt ned på og terskelen for utestenging burde vært mye lavere.

Forumet har mistet mange "travere" det siste året og det er synd og skam. Når det blir ubehagelig å være her inne så er litt poenget med forumet borte. Og det er trist det skal blinsånn bare fordi noen får lov å ture frem fritt her inne.

Sommerfuggel i vinterland vil bli savnet av MANGE er inne og er en av de virkelig koslige brukerne som er støttende og samtidig tør å være ærlig på en ordentlig måte.

Om her ikke blir forandring går jeg og.

Gjest Morn du

Ja, gjerne!

Gjerne til hva. skjønte ikke den helt.

Ellers er det supertrist om du sletter deg Sommerfuggel, det blir litt som at mobberne får bli mens de utsatte må skifte skole.

Må si meg enig i Lykkefryd, kan vi få en forklaring på enkelte modder sin språkbruk? Har stilt spm til moderator-IS i en tråd lenger ned, men ikke fått svar.

Ja, gjerne!

Gjerne til hva. skjønte ikke den helt.

Ellers er det supertrist om du sletter deg Sommerfuggel, det blir litt som at mobberne får bli mens de utsatte må skifte skole.

Må si meg enig i Lykkefryd, kan vi få en forklaring på enkelte modder sin språkbruk? Har stilt spm til moderator-IS i en tråd lenger ned, men ikke fått svar.

Hehe.. Jeg slettet et innlegg hvor jeg sa jeg ikke hadde mottatt mailen og spurte om jeg skulle sende mailadr på pm. "Ja, gjerne", svarte hun. Men så sjekket jeg på nytt og da var mailen kommet og jeg slettet innlegget mitt. Men samtidig postet hun "ja, gjerne". Trodde jeg slettet det før hun leste det ;) så det ble litt tull, det der ;)

Annonse

Gjest sug lut

Det er alltid NOE med anonymforum. Enten er det forfølgelse av enkeltnick, eller så er det Ribskog eller Øygard eller Andhøy eller rene injurietråder eller som nå, tråd på tråd om Tone Damli og/eller Aksel Hennie. Når det gjelder kjendistrådene er det stygge og/eller æreskrenkende tråder, minst halvparten av dem, som T/A-trådene nå. Og det får stå - i år og evighet. Og Klikk.no vil sikkert nekte til helvete fryser på at det er et slikt nettsted de vil ha, men det begynner å bli litt latterlig, det hele. For hver gang noen klager påstår moderatorene at de er inne og sjekker jevnlig, men de finner jo aldri noe, merkelig nok, så kan vi vennligst rapportere hvilke spesifikke tråder det gjelder?

Ærlig talt, det er til enhver tid trygt å anta at 95% av de ufine trådene på Dib ligger på anonymforum, og det er ikke såååå stor aktivitet der inne så det er ikke rakettforskning å holde et øye med hva som skjer der. Jeg skulle påta meg å gjøre det på et par timers effektiv jobb i døgnet, fordelt utover, og da kunne jeg lest og fulgt opp ALLE tråder samt rydda i de som trengs - og her betaler dere moderatorer som det påstås er tilstede kontinuerlig, men som altså ingen merker veldig mye til annet enn når det MULIGENS slettes en tråd etter fjorten rapporteringer, eller det slettes noe totalt uskyldig helt på innfall. Og mens grasset gror dør hestene - evt mens hets og løgn og rykter flyr flykter brukerne.

Jeg skjønner prinsippet med mye aktivitet, og at drittslenging og provokasjon her inne virker på samme måte som en pinne i maurtua, det blir fort liv, men på samme måte som at jeg ikke ville ha handlet i en butikk hvor folk hadde stått og spydd ut edder og galle til hverandre i køen mens ekspeditøren var opptatt med å slenge spydigheter, så vil jeg heller ikke handle noe av det det blir reklamert for her på siden. Til og med nøstebarn.no har fått en vond lukt... Bare nevner det...

Det er alltid NOE med anonymforum. Enten er det forfølgelse av enkeltnick, eller så er det Ribskog eller Øygard eller Andhøy eller rene injurietråder eller som nå, tråd på tråd om Tone Damli og/eller Aksel Hennie. Når det gjelder kjendistrådene er det stygge og/eller æreskrenkende tråder, minst halvparten av dem, som T/A-trådene nå. Og det får stå - i år og evighet. Og Klikk.no vil sikkert nekte til helvete fryser på at det er et slikt nettsted de vil ha, men det begynner å bli litt latterlig, det hele. For hver gang noen klager påstår moderatorene at de er inne og sjekker jevnlig, men de finner jo aldri noe, merkelig nok, så kan vi vennligst rapportere hvilke spesifikke tråder det gjelder?

Ærlig talt, det er til enhver tid trygt å anta at 95% av de ufine trådene på Dib ligger på anonymforum, og det er ikke såååå stor aktivitet der inne så det er ikke rakettforskning å holde et øye med hva som skjer der. Jeg skulle påta meg å gjøre det på et par timers effektiv jobb i døgnet, fordelt utover, og da kunne jeg lest og fulgt opp ALLE tråder samt rydda i de som trengs - og her betaler dere moderatorer som det påstås er tilstede kontinuerlig, men som altså ingen merker veldig mye til annet enn når det MULIGENS slettes en tråd etter fjorten rapporteringer, eller det slettes noe totalt uskyldig helt på innfall. Og mens grasset gror dør hestene - evt mens hets og løgn og rykter flyr flykter brukerne.

Du sier det jeg tenker..

Dog- jeg er villig til å sette penger på at dette innlegget ditt straks blir slettet. Vi vet jo hvordan det er..

Gjest meg mamma?

Du sier det jeg tenker..

Dog- jeg er villig til å sette penger på at dette innlegget ditt straks blir slettet. Vi vet jo hvordan det er..

Svare på det kan de ikke ihvertfall. Så hvor jevnlig er egentlig moderatorene her inne?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Jeg (og sikkert de fleste som signerer med nick) har vært utsatt for det/den samme og det beste er å overse det så går hun lei etter en stund.

Men selvsagt skjønner jeg at noen ganger er det nok! Hva enkelte klarer å lire av seg er jo ganske utrolig og jeg syns det er svært rart at hun får lov å holde på!

Jeg har ikke fått med meg hetsen Sommerfuggel har fått, men jeg håper inderlig at du ikke forsvinner herfra! Da vinner det stusselige mennesket som spyr eder og galle og det er for galt!

I tillegg er du en av de jeg setter mest pris på her inne og jeg håper du 'står an av'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...