Gå til innhold

eh, litt intimt spørsmål - ang. nedpress

Anbefalte innlegg

Hvordan føles nedpress? Jeg har de siste dagene hatt perioder med en slags smerte i underlivet. For å si det rett ut, uten å pakke det inn pent; det kommer i små tak, og kjennes ut som musa sprenges innenifra liksom. At noe presser seg ut, og at jeg plutselig må tisse. Det kan umulig være uvi, for det svir ikke, og heller ikke når jeg tisser.... jeg går rundt og håper på det sterkeste at det er nedpress og at det nærmer seg fødsel.

Fortsetter under...

slikt nedpress har jeg også hatt en del av:-P men så er jeg veldig plaget med mye kynnere i tillegg.

har hørt fra lege/jordmor at man trenger ikke kjenne at d svir når man har uvi under graviditet. kan være lurt å ta en test for sikkerhets skyld.

er du mange uker?

37+5 nå. Og har ligget og vridd meg av svært kraftige menssmerter i ryggen i en time. Lurer fakta på om noe er i gjære jeg. For smertene i magen er way too much til å være kynnere... tror jeg...

Jeg og!! Voldsomme smerter, spesielt når jeg prøver å snu meg på natta. Eller prøver å reise meg fra gulvet (har en liten på 18mnd). Skal til jordmor om en time, så håper på mer svar da. Hadde vært flott med fødsel snart ;-) er 38+6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...