Gå til innhold

Det kommer væske ut av brystvorten alt!! 24uker på vei.. Har du opplevd dette så tidlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe! Slapp av! Det er helt normalt! Jeg kan også presse ut litt væske av brystene og har gjort det en stund (26 uker i morgen). Forrige gang gikk jeg med ullinnlegg fra ca 7 uker før termin og jeg fødte ikke før termin ;-)

så en dråpe med noe gulhvitt på puppen i går. ble mer overrasket enn bekymret. kjæresten, derimot, ble kjempefascinert over at kroppen er så flink og allerede er igang med å forberede seg på neste fase. 22 uker, førstegang.

Ta det helt med ro :)

Jeg har hatt melk i snart syv år nå, er gravid med nr tre, og har hele tiden hatt litt melk, også før jeg har blitt gravid igjen.

Med første så merket jeg at det kunne komme litt allerede tidlig i andre trimester, så dette er nok helt normalt :)

Annonse

Jg fikk mistanke om at jg kunne være gravid denne gangen da jg kom borti brystet og dt kom råmelk ut. Så dt begynte i uke 5 hos mg. Dt renner ikke mn kommer lett ut dråper når jg klemmer.

Førstegangs og har hatt siden uke 16.

Kan lekke litt særlig på natta om brystene blir litt klemt...

Hadde ikke vært bekymret med mindre brystene blir vonde og du har tegn på brystbetennelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...