Gå til innhold

Dere som har babyer som snur seg i sengen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff.. det er slitsomt! Husker vi hadde en sånn periode med eldste når han var baby, snudde seg hver gang han ble lagt på ryggen, både dag og natt. Leggingen ble helt grusom han brukte evigheter på å sovne, snudde seg på magen og klaget. Har ikke så mange råd, men det som hjalp her var å legge han i en pose, da kom han seg ikke like lett rundt. og rulle sammen ett teppe som vi la under lakenet på den siden av sengen han pleide og snu seg mot, så da stoppet han før han kom rundt på magen, så da lå han fint på siden :-)

Vi har det samme problemet. Han ligger i pose uten at det hjelper. Jeg holder bare en hånd på magen hans når jeg skal legge han, slik at han ikke får snudd seg. Det er verre når han snur seg i søvne. Da våkner han og griner fordi han ikke klarer å slappe av på magen.. Huff. Vil ikke binde han fast i senga heller.. Han er så strek at han snur seg uansett. Jeg har lagt tepper på siden slik at det er litt oppoverbakke på kanten, men det hjelper ikke.. Håper det går over :)

Jeg får teste håndkle under lakenet! Det har jeg ikke gjort før! Jeg har prøvd pose, men han snur seg da også! I natt droppet jeg posen, pga feber, og jeg synes han blir så varm i den. Da dro han dyna over hodet mange ganger! At det skal være så mye aktivitet på natten da?! *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...