Gå til innhold

lapraskopi og hysteroskopi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gjennomgått dette, og fikk brev i posten der d sto at egglederne mine ikke fungerer optimalt. At egget kanskje sjeldent får sjanse til å nå fram... men d står jo ikke at de var tette? Ganske grønn men ble henvist t offentlig prøverør. D var d de nå anbefalte med tanke på å oppnå graviditet litt raskt.... :( deppa!!!!! Har kontakt med Medicus i trondheim å så kan ta d der, men vil jo komme på rundt 50000 da... tenke tenke... jeg er 27 år nå, blir 28 i sommer... ville jo hatt en liten en snart :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv heller de 3 forsøkene du får i det offentlige først for da er egenandelen 1500,- og medisiner som du kjøper etter at du har nådd 15000kr får du igjen av helfo :)

Skrevet

Har du aldri vært gravid før, ønskergjernesnart? Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Har du aldri vært gravid før, ønskergjernesnart? Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Har vært gravid 2 ganger på 7 år. Mistet i SA.

Skrevet

Prøvd siden august 2007. Ble gravid i des 2011 men mistet i februar 2012 ca.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk du ikke vite noe som helst da du våknet etter lapraskopien? Måtte du vente på brev i posten? Jeg skal ta lap 24 april, trodde gjerne legen ville fortelle meg etter operasjonen hva de eventuelt fant eller gjorde.

Skrevet

legen kom inn til meg og fortalte hva de fant og gjorde

Skrevet

Fikk ikke vite noe etter inngrepet da legen var opptatt :( ganske frustrerende. Men har fått brev av st olavs nå om prøverør.

Skrevet

Legen skal alltid komme og informere etter inngrepet, så dårlig oppfølging! Han/hun kunne i det minste ha ringt deg og informert deg via telefon i tillegg til det lite hyggelige brevet du fikk i posten. Men hvorfor vil dere rett på privatklinikk i stedenfor å få tre gratis ivf-forsøk fra staten? Lurer også litt på hvorfor dere gikk ufrivillig barnløse i 7 år før dere valgte å bli utredet. Ønsker dere hvertfall masse lykke til!

Anonym poster: 99df40b26695baa1c3b3fb5f21a6bb9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...