Gå til innhold

Er det helt ut å bruke tallerkenhylle som bokhylle på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt sent ut, men har fått tak i en tallerkenhylle i umalt tre.

Skla jeg male den eller ha den som den er?

Rommet til jenta har eikeparkett (samme farget som tallerkenhylla) og er malt i hvitt og limegrønt. Rosa gardiner og gulvteppe.

Hvilken farge skal jeg male hylla om jeg bestemmer meg for det?

Anonym poster: 5a87e7f689bb59f1b0dffbf19dd85cc7

Skrevet

Ja, det er faktisk til salgs på enkelte møbelbutikker som bokhylle :)

Om den henger på hvit vegg, kanskje limegrønn? Det er fin farge.

Anonym poster: 57d99bf39fff8e54929d568e3d508d7b

Skrevet

Ja, det er faktisk til salgs på enkelte møbelbutikker som bokhylle smile.png

Om den henger på hvit vegg, kanskje limegrønn? Det er fin farge.

Veggen er limegrønn.. Tak og ene veggen er hvit.

Skrevet

Ha den motsatt farge som den veggen du skal henge den:)

Skrevet

Knall rød? Eller samme tone som den limegrønne bare i blå? Eller en mørkere grønn

Skrevet

Jeg ville da hatt den i hvit.

Skrevet

Det er vel litt ut ja, siden det har vært in en stund. Men jeg synes det er fint da.

Skrevet

Men syns dere det er fint i ubehandlet tre? Eller må jeg male?

Skrevet

Jeg ville hatt den i hvit og ikke brydd meg om det er ut eller ikke :)

Skrevet

Jeg ville malt, fordi jeg ikke er så glad i ubehandlet tre. Tror jeg ville gått for en knallfarge, ikke hvit.

Gjest sug lut
Skrevet

Vil det si at du bare har plass til fem-seks bøker med forsida ut? Som pynt? Bokhyller er funksjonelle og bøker skal leses og ikke pynte. Dessuten skal de være mange.

Skrevet

Vil det si at du bare har plass til fem-seks bøker med forsida ut? Som pynt? Bokhyller er funksjonelle og bøker skal leses og ikke pynte. Dessuten skal de være mange.

Nei, den er stor og har vel plass til ca 30 bøker. Tenkte å ha de fineste barnebøkene i den. De fra da jeg var liten og noen nye. Klassikerne om det går an å si.

Vi har eget bibliotek i huset, så her er nok av bøker, men noen bøker leser man oftere enn andre.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, den er stor og har vel plass til ca 30 bøker. Tenkte å ha de fineste barnebøkene i den. De fra da jeg var liten og noen nye. Klassikerne om det går an å si.

Vi har eget bibliotek i huset, så her er nok av bøker, men noen bøker leser man oftere enn andre.

Skjønner, da kan du jo ha både pynt og nytte. Misunnelig på biblioteket, forresten.
Skrevet

Skjønner, da kan du jo ha både pynt og nytte. Misunnelig på biblioteket, forresten.

Ja, det er lekkert om jeg skal si det selv :)

Skrevet

Æhh..jeg må virkelig ha gått glipp av dette? Når ble dette mote? Har aldri sett noe slikt tror jeg.. Jeg har vært mor i 15 år :P

Anonym poster: f8cdd93b7515f408bbffae59fedf4e73

Skrevet

Er det ikke bare å blåse i om det er ut eller inn og gjøre som du selv vil og har lyst??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...