Gå til innhold

en lang pause, men nå blir det å gå på igjen :)

Anbefalte innlegg

hei

Er lenge siden jeg har vært her inne, men måtte ha en pause fra prøvinga en stund... blir mentalt sliten av det her å da spesielt de laaange dagene hvor en venter på testinga ;-)

Har bare prøvd å bli gravid gjennom vanlig inseminering på storken, men vurderer nå sammen med gynekologen min litt hjelp. Var visst snakk om Pergo i første omgang.

Er det noen av dere som har hatt litt hormonstimulering på veien? Hvordan gikk det å var det noen bivirkninger?

Skal ikke starte før i april, men trenger litt tid på dette før jeg setter igang igjen!

:-)

Fortsetter under...

Velkommen "tilbake" ;o) Jeg har prøvd Pergo for to år siden, og har idag startet på nytt forsøk igjen (bl a avbrutt IVF innimellom her) Første gang merket jeg ganske mye murring i underlivet, samt at jeg fikk litt forandring i huden (bare på magen,ikke noe i ansiktet) Er spent på om jeg kommer til å merke noe mer denne gangen,noen merker overhodet ingenting. Lykke til ! ;o)

Takk skal du ha. Gruer litt til dette, men kan det øke sjansene litt er det jo verdt d....

er et pes å vente på den testinga. DA er dagene lange da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...