Gå til innhold

Svaaaaak strek å billigtest...

Anbefalte innlegg

Ser at det er endel som har fått falskt positiv på billigtester...skal ha mensen om 6 dager,så er jo lov å krysse fingrene. Får ta en CB test i slutten av uka,men er det noen som faktisk var gravide selv med en ultrasvak test?? Klamrer meg fast i håpet ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023053-svaaaaak-strek-%C3%A5-billigtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok en slik billigtest -strips igår, og fikk en svak strek! Jeg har aldri fått slike svake streker før, og ble også usikker.

Tok en ny idag, enda svakere.. Men jeg tok også en cb digital som slo raskt all tvil til side - GRAVID 1-2 uker!!

Hadde også ventet mens på fredag, men som jeg nå håper holder seg laaangt vekk en stund!

Var jeg deg ville jeg tatt en slik digitaltest!

Må innrømme at jeg ble litt irritert på at de skulle vise så svake streker når den skal være positiv.

Men mine tester har tidligere vært ultrahvite uten antydning til skygge, og da skjønte jeg at det måtte være noe;-)

Lykke til, uansett! -og hold oss oppdaterte;-))

Jeg fikk også bare svak strek på billige tester. De ble aldri sterk hos meg. Tok en digital på ikm som viste gravid 1-2 på ikm dagen. Så lenge d er farge på streken er den positiv. Har opplevd å fått gråe skyggestreker. Men da er de negative.

Jeg har ikke hørt om noen som har hatt problemer med billigstripsene faktisk, de er overraskende bra med tanke på pris. Men vet det er mange som har sagt en av CB-testene kan ofte gi falsk positiv (den som viser kryss tror jeg.)

Annonse

Jeg hadde svak positivt srtrek på 3 forskjellige tester før den 4 var ganske synlig.. Strek er srek! Jeg er nå 12+2 :)

Jeg hadde svak positiv strek på 3 forskjellige tester før den 4 var ganske synlig.. Strek er srek! Jeg er nå 12+2 :)

Endret av Tessolinen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...