Gå til innhold

Er i dag 15+4 og....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 15+3 i dag, andregangs, og har ikke kjent noe ennå. Skal til jordmora i morgen, og håper å høre hjerte da. Men kanskje er det ikke så unormalt heller å ikke kjenne liv ennå. Det er jo likevel litt tidlig. Første gang kjente jeg ingenting før uke 20-21.

Nr3! He he...og jeg er slank og har ikke moralske foran..

Moralen er som baken altså?! Hehe! Autocorrect gir mange herlig innlegg :-)

Jeg er forresten 2. gang og er 15+2 i dag. Kjenner noe som tyder på bevegelse, men det er jo enda veldig tidlig! Det er bare å smøre seg med tålmodighet ;-)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Det er visst helt vanlig at det varierer fra person til person og svangerskap til svangerskap ang når man kjenner liv i magen.

Skjønner du er litt utålmodig men det kommer nok snart skal du se! :)

Jeg kjente bevegelse tidlig, ca uke 13+4 og har så og si kjent liv hver dag etter det. Er i uke 20+4 nå og nyter å kjenne spark og liv i magen.

Pappa kjente for første gang spark utenpå i forgårs og det var så koselig.

Da sa lillejenta klart i fra at "her er jeg!" :)

Gled deg!!

Jeg dør! Er det mulig! Aldri svare på innlegg fra mobilen før en er skikkelig våken! Autocorrect der altså!!! Skjønner faktisk ikke selv hva jeg prøvde å skrive! Jaja, sitter og flirer i sofaen! Moralske foran.... Ha ha ha! Høres jo ikke bra ut!!!!

Gjest Trulte med to små

Jeg dør! Er det mulig! Aldri svare på innlegg fra mobilen før en er skikkelig våken! Autocorrect der altså!!! Skjønner faktisk ikke selv hva jeg prøvde å skrive! Jaja, sitter og flirer i sofaen! Moralske foran.... Ha ha ha! Høres jo ikke bra ut!!!!

Hahaha!! Ja det var nok morkaken mobilen mente ;)

Artig med slike skrivefeil, det er bare da det gjelder å ikke sende sms til folk hvor betydningen av ord blir en langt annen en hva som var ment ;) Kan fort bli stygt! ;)

huff kjenner til det. Jeg var også veldig utålomodig med å kjenne liv. Kjente kilinger bare fra uke 16 ca og har den siste uken kjent spark. er nå 20+5. Samboer kjente også at jentene sa hei for noen dager siden.

Nå gleder jeg meg bare til at sparkene blir mer konkrete :)

Annonse

Jeg er 3 gangs og 15+3. Tror jeg har kjent noe av og til fra uke 14 denne gang. Men i følge tidlig ul er jeg en uke lengre på vei. Det kan jo ha betydning. Uansett er det så vagt at jeg er usikker. Er som regel usikker et par uker før jeg kjenner det sterkere og jeg blir sikker.

Tror uansett ikke at du burde kjent det nå. Det er jo tidlig, og varierer sikkert etter hvordan babyen ligger. Det blir nok din tur til å kjenne noe snart :)

Kommer veldig ann på person til person. noen kjenner liv tidlig for at de er mer ømfintelig. å andre kjenner liv sent.

er tredjegangs nå, første gang kjente jeg ikke liv før uke 22,andre gang i uke 16-17, å denne gangen har jeg kjent liv siden uke 13,men dog ikke spark, bare akkurat som at man har noen som pusker på innsiden av magen. er nå 14+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...