Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk jo i går ca kl tolv. Riene kom. Og gikk. Og kom. Og gikk. Til slit reiste mannen hjem mens jeg ble liggende på sykehuset og føle på å ta opp en plass jeg ikke trenger (ligger alene på tomannsrom og det gjør de to ved siden av også, så veldig fullt er det vel egentlig ikke..). Alt stanset opp til kvelden. Jeg har sovet sånn passe - av og på, kynnere og dårlig seng. Kvalm. Kastet opp kveldsmaten. Siste jordmoren jeg så noe til var kveldsvakta som gikk kl ti, hun sa nattevaktshelg kom innom for å se hvordan det gikk - fortsatt ikke sett noe til en eneste nattevakt (05.40). Spesielt, siden jeg godt kunne ligget her svimet av full av infeksjon eller what ever. Har hatt litt feber som de var på vakt for tidligere..

Nå er jeg bare sliten og lei og har mistet troa på at denne ungen kommer ut dette året... Blæ..

Nedtur etter første fødsel som tok seks timer fra første rie til ungen var ute :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp. Ska ungen kommer i løpet av dagen. Lykke til med siste innspurt :)

Skrevet

Lykke til med siste innspurt:) snart er dette glemt og du får kose deg med en nyfødt liten baby:)

Skrevet

Det kan jo hende du har hatt tilsyn mens du sov. Jobber selv som nattvakt, og mange av mine pasienter sier ofte, jeg har ikke sovet noe i natt. Men de har sovet når jeg har vært innom. Jeg går runder ca hver 2 time

Skrevet

Det kan jo hende du har hatt tilsyn mens du sov. Jobber selv som nattvakt, og mange av mine pasienter sier ofte, jeg har ikke sovet noe i natt. Men de har sovet når jeg har vært innom. Jeg går runder ca hver 2 time

Selvfølgelig en mulighet- men jeg har vært nattevakt selv og har våknet av hver eneste alarm, hver eneste dør som har blitt åpnet rundt meg :) mellom ti og to og fire og sju har det ikke vært noen her for da har jeg vært våken..

Men nå er det snart legevisitt så da får vi vite hva som skjer videre, blir igangsatt i løpet av formiddagen har jeg fått beskjed om :)

Prøver å slappe av og sove litt, grusomt trøtt og sliten. Både i hodet og i ryggen/kroppen. Men, snart, snart er den lille babyen her :)

Takk for lykkeønskninger! :)

Skrevet

Huff kjipe greier!!

Minnes å ha lest en plass at du kommer fra telemark, så hvis det stemmer så er jeg nok den ene naboen din, rom 6, og det hsr vært fryktelig stille på avdelingen her hele uken.

Jordmor har jeg sett 2 ganger i døgnet så du har nødt til å ringe på dem uansett om du bare vil spørre om noe eller om du trenger hjelp :-)

Lykke til, håper du snart kommer over til føde og barsel. Selv håper jeg på å kunne være godt plantet på sofaen hjemme igjen iløpet av ettermiddagen etter å ha ligget på sykehuset pga blødninger den siste uka :-)

Skrevet

Huff kjipe greier!!

Minnes å ha lest en plass at du kommer fra telemark, så hvis det stemmer så er jeg nok den ene naboen din, rom 6, og det hsr vært fryktelig stille på avdelingen her hele uken.

Jordmor har jeg sett 2 ganger i døgnet så du har nødt til å ringe på dem uansett om du bare vil spørre om noe eller om du trenger hjelp :-)

Lykke til, håper du snart kommer over til føde og barsel. Selv håper jeg på å kunne være godt plantet på sofaen hjemme igjen iløpet av ettermiddagen etter å ha ligget på sykehuset pga blødninger den siste uka :-)

Haha.. Da er nok du min ene nabo - jeg er på nr sju ;) ligger å venter på legen - snart, snart! Lykke til med hjemreise- har du lenge igjen?

Skrevet

Så morsomt at dere ligger på naborom :)

Skrevet

Får håpe du får babyen i armene i løpet av dagen da :-)

Jeg er bare 27+3 så krysser alt jeg har for at han holder seg inne en god stund til. Skal på ultralyd i dag så håper ikke de finner noe galt der nå. Alt kjennes i det minste normalt ut :-)

Skrevet

Lykke til med fødselen. :-)

Skrevet

Endelig er det over :) i går ettermiddag halv fem kom lillesøster til verden etter igangsettelse med drypp. En mildt sagt intens opplevelse! Halv tre ble dryppet satt, ingen sammentrekninger,2-3cm åpning og avflatet livmorhals. Halv fem kom hun altså - to timer! Gud bedre, jeg var sikker på jeg skulle dø ved ett par anledninger ;) men så var det plutselig over, skrikende og perfekt kom hun til verden. Vi har sovet godt i natt begge to, nå ligger jeg her og våker litt - blir jo ikke akkurat lei av å se på henne ;)

Gleder oss til storebror kommer på besøk utpå dagen idag :) det nytes!!

Skrevet

Jeg er bare 27+3 så krysser alt jeg har for at han holder seg inne en god stund til. Skal på ultralyd i dag så håper ikke de finner noe galt der nå. Alt kjennes i det minste normalt ut :-)

Håper alt sto fint til og at du fikk komme hjem igår :) lykke til med resten av svangerskapet!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Nyt tiden og kos deg med synet og nærheten av jenta di. :-)

Skrevet

Håper alt sto fint til og at du fikk komme hjem igår :) lykke til med resten av svangerskapet!!

Gratulerer med den lille :-)

Jeg kom hjem i går og alt så fint ut. Ny liten blødning i dag så innlagt igjen frem til iallefall i morgen!!! Nå begynner jeg å bli lei ja, men lillegutt har det fremdeles helt supert inni der :-)

Skrevet

Endelig er det over :) i går ettermiddag halv fem kom lillesøster til verden etter igangsettelse med drypp. En mildt sagt intens opplevelse! Halv tre ble dryppet satt, ingen sammentrekninger,2-3cm åpning og avflatet livmorhals. Halv fem kom hun altså - to timer! Gud bedre, jeg var sikker på jeg skulle dø ved ett par anledninger ;) men så var det plutselig over, skrikende og perfekt kom hun til verden. Vi har sovet godt i natt begge to, nå ligger jeg her og våker litt - blir jo ikke akkurat lei av å se på henne ;)

Gleder oss til storebror kommer på besøk utpå dagen idag :) det nytes!!

Gratulerer så mye:) Kos dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...