Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, Lindsay, er det deg? Så artig at du er her igjen. Ja, det er Ingrid og Anne Mette (usikker på om det er med bindestrek, tror kanskje ikke det?).

Jeg snakket utrolig nok med Ingrid for bare noen dager siden, og hun husket meg igjen fra 2009, det er godt gjort (sikkert ikke så mange raringer som meg, da...). Jeg må nemlig ha scanning hos dem dette forsøket siden min vanlige gynekolog ikke kunne ta imot meg. Blir litt rart å vandre i gamle trakter...

Har du fått nr, 2, altså når da? Så deilig å høre - og håper at alt er fint med dere!

hei :) unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen her :P

Men jeg lurer på, om aleris har noen hjemmesider der prisene og behandlingene står? Jeg fant i sommer, men ikke nå....

Mk-73.. deg husker jeg! er dere i gang med nr 2 allerede ja? venter fortsatt på å bli gravid med nr 1 jeg...

Fint å se at de er flinke på aleris, da jeg tror det blir veien videre når jeg blir ferdig med denne pausa mi nå... hatt pause siden sommeren.

Har bytta nick :) så kanskje du husker meg nå jeg skriver at mitt forrige nick var Adine_mirakel_ønskes.

- håper alt står bra til!!

TanteEsel: ja de har hjemmeside med priser ol. Har tenkt jeg skal sende deg link bare jeg får logget på pc'en, men det får jeg visst aaaaaaaldri gjort! VesleTrollet er god på sysselsetting..

yes! da venter jeg i spenning :)

godt ¨å høre at vesletrollet holder deg sysselsatt :D

Skal uansett ikke igang før over sommeren evt, men liker å sondere terrenget litt vettu :) Og så luktes det litt på blastocyst-dyrkning!

hei :) unnskyld at jeg blander meg inn i samtalen her :P

Men jeg lurer på, om aleris har noen hjemmesider der prisene og behandlingene står? Jeg fant i sommer, men ikke nå....

Mk-73.. deg husker jeg! er dere i gang med nr 2 allerede ja? venter fortsatt på å bli gravid med nr 1 jeg...

Fint å se at de er flinke på aleris, da jeg tror det blir veien videre når jeg blir ferdig med denne pausa mi nå... hatt pause siden sommeren.

Har bytta nick :) så kanskje du husker meg nå jeg skriver at mitt forrige nick var Adine_mirakel_ønskes.

- håper alt står bra til!!

Heisan, Adine, ja, jeg husker deg godt, og har faktisk fått med meg at du er blitt Tante Esel :-)

Her finner du prislisten:

http://www.aleris.no/Sykehus--medisinske-sentre/Vart-tilbud/Barnloshet/

Ja, de er flinke på Aleris. Jeg ble gravid der to ganger (men mistet begge gangene). Vår lille Una ble forresten frosset ned som blastocyst - så det funket for oss, i alle fall :-) Lille eskimoen vår :-)

Ja, jeg skjønner at du synes det går lang tid, men det høres ut som om du har hatt godt av pausen? Det tok oss 7,5 år fra vi begynte prøvingen til Una kom, så jeg vet hva du mener... Hun er allerede blitt 16 mnd, og jeg blir 40 iår, så her er det ingen tid å miste. Jeg hadde første søskenforsøk i høst, og ble faktisk gravid, men mistet (igjen) 11 uker på vei i MA (oppdaget da jeg var 12 uker).

Ellers er mannen ferdig med cellegiftkuren og livet er i ferd med å normalisere seg litt med meg i jobb, Una i barnehage og mannen på vei oppover i friskmeldingsprosent.

Ønsker deg lykke til med nye forsøk - måtte det neste bli det som gir gull!

tusen takk for link og gode ord :P

så godt å høre at mannen er på bedringens vei også!!

Vi har vært prøvere i 4 1/2 år nå... og denne pausen har gjort meg godt ja, men samtidig er jeg litt utålmodig etter å sette i gang igjen...

Med ny jobb, så må jeg vente litt med forsøk synes jeg, så jeg har jobbet ferdig prøvetiden på 6 mdr! bare 4 mndr igjen nå :D

Oi tenk una er blitt 16 mndr allerede <3 krysser fingrene for at hun snart får søsken :)

må man ha en grunn til å prøve blastocyst? eller kan man bare velge det selv - om man har penger nok ?

Nå skal jeg inn på linken og snuse litt :P

takk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...