Kjærepære Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Er det bare å stappe kvitteringene og det skjemaet i en konvolutt og sende av gårde på vanlig måte? Har mista ting i posten før, så blir litt skjelven med tanken på å sende av gårde kvitteringer for tjue tusen...
Puma - sprekker snart! Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 Ta kopier, husk og skriv avsenderinformasjon og kontonummer.
Kjærepære Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2013 Takk. Innmari upraktisk at jeg ikke har fått denne infoen, kunne ikke finne det på nettsiden deres engang! Bra du visste det, Puma
Gjest usababy Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Helfo må ha de originale kvitteringene, de godtar ikke kopier. Jeg prøvde kopier første gang jeg sendte inn, da måtte jeg sende på ny...
Kjærepære Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2013 Jeg sender inn de kvitteringene jeg har fått på apoteket Står KOPI på noen få av dem, men det er jaggu ikke min feil, var de jeg fikk Har tatt kopier til meg selv
dincene Skrevet 24. februar 2013 #6 Skrevet 24. februar 2013 Mister man, så kan man altids få utskrift fra apoteket. Jeg har aldri sendt kviteringer, bare ei utskriftsside fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå