Gå til innhold

Sitter dere alltid hjemme med barn i helgene eller....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten alltid hjemme, men hender vi overnatter, men da hos familie. Har aldri lagt dem borte og så tatt dem med. Men vi har slitt/sliter med søvn på begge to så kanskje derfor. Eldste sover veldig greit nå, men har ikke hatt noe behov for å legge han borte. Dessuten er vi ikke så selskapelige etter et drøyt halvår med mini..

Jeg må innrømme at jeg har vært en av de som himler med øynene når foreldrene forteller at de alltid MÅ være hjemme til leggetid,å aldri kan legge de noen andre steder.

Men nå jeg blitt en av dem som omtrent aldri overnatter noen steder.

Gutten min på 16 mnder føler seg utrygg på å ligge alle andre steder enn hos besteforeldrene og faren.

Når jeg skulle overnatte hos søsteren min var han urolig hele kvelden etter han var lagt seg og midt på natten våknet han å hylskreik i 3 timer selv om jeg gikk å bærte på han,trøstet han på fanget osv.

Til slutt sovnet han i armene mine av utmattelse :S

Hjemme legger han seg helt fint å sovner av seg selv uten problemer å sover natten rundt.

Når jeg skulle overnatte hos hun andre søsteren min så ble det så gale at jeg heller bare dro hjem med han.

Så nå er vi alltid hjemme med leggetid bortsett fra visst vi er hos besteforeldrene.

Stort sett hjemme bortsett fra hos familie. På julaften var vi hos tante og onkel, han sovnet han ikke før vi var hjemme igjen ca kl 24 på natta (bruker å sovne ved 8 tiden). Men det var mange folk der og sikkert mye inntrykk....

Annonse

Datteren min er snart 10 uker og jeg/vi har minimalt behov for å ta med oss leggesirkuset vårt på besøk. Er slitsomt nok hjemme og borte ville jeg neppe kost meg mye hvis jeg måtte bruke kvelden på legging og dertil følgende hyl og skrik. Mye av hensyn til de andre og....

Har av og til med minstemann og legger han i vognbagen hos venninner (klubb etc). Går veldig greit, men han er som regel uproblematisk å legge. Eldstemann er og veldig grei og ha med og legge andre steder, men vi gjør det ikke så ofte (men er hos besteforeldre på besøk ca en g i mnd)

Vi er ofte på besøk hos vennepar med ungen i helgene, eller vi får besøk. Hvis vi er på besøk så er vi der hele dagen, når det nærmer seg leggetid får de kvelds og pysj på, og ytterklær og vi kjører hjem, de sovner i bilen begge to på vei hjem, og når vi kommer inn døren hjemme legger vi hver sin unge i sengen sin, da trenger vi bare ta av ytterklærene og legge de :-)

Vi overnatter hos familie, men ikke venner. Når vi kun hadde ett barn hendte det vi la han i vognbagen når vi var vekke og tok han med når vi reiste hjem. Julaften/nyttår la vi minste til vanlig tid i vognbagen, også reiste vi hjem noen timer etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...