mimmitiltre Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Hei, tenkte aldri jeg skulle melde opp lillegutt på noen form for konkurranse, men nå har jeg likevel latt meg overtale til å legge ham ut her.. http://konkurranse.e...ran.no/bilde/46 Desverre har han ikke fått så mange stemmer, sikkert fordi mamman hans ikke har 1000 venner på facebook. .tenkte jeg vil spørre pent om noen herinne ville heie litt på min lille Leo? Det er lov å stemme 1 gang hver dag;) Tusen Takk for alle stemmer;) Det gleder mamman hans;)
lowe+spire Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 SÅ skjønn han er JEg la inn en stemme
mimmitiltre Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2013 Så snille dere er! Tusen takk;)
førskolelæreren Skrevet 25. februar 2013 #10 Skrevet 25. februar 2013 Nydelig gutt du har Jeg har stemt på Leo! LyKKe tiL!!!!
mimmitiltre Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2013 Åhhh tusen takk jenter;) Jeg ble kjempeglad nå Tenk: med deres stemmer og hjelp har vi klatret opp til 9 plass!!! Det er jo helt overveldende;) Tusen tusen takk;) Men det er lov å stemme hver dag-slik at vi ikke detter nedover igjen...
mimmitiltre Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2013 Så utrolig koselig! Nå ble jeg skikkelig rørt! Tusen tusen takk;)
lowe+spire Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Ser han har kommet seg opp på 6.plass Det er jo bra! håper han vinner !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå