Gå til innhold

Hadde du klart å holde deg profesjonell om du hadde møtt Kim Morten Larsen i jobbsammenheng ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 807c4b4ecc810fd3a635258010115986

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort, og ja. Desverre.

Anonym poster: 8a48e6ec328b6cac674792ab41e6f4f3

Gjest Julia1984
Skrevet

At vi er kolleger, eller at jeg som ansatt møter han som kunde/bruker?

Skrevet

Hmmm, vanskelig spørsmål. Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Men inni meg hadde jeg nok kokt litt uansett.

Skrevet

Kollegaer, kunde eller hva slags måter man kan møte han på i en jobbsammenheng. Han skal tross alt snart tilbake igjen i dette samfunnet og noen Vil jo måtte møte på han i sammenhenger man kanskje ikke vil. Eller forsåvidt i det hele tatt.

Anonym poster: d85bec3226abddd452c360a0e08101e5

Skrevet

Nei.

Gjest Julia1984
Skrevet

Hadde hatt store problemer med å forholde meg til han. Han får aldri jobb innen det jeg jobber med (jobber med barn) pga vandelsattesten

Skrevet

Ja.

Jeg prøver å dømme handlinger, ikke mennesker.

Fult nødvendig i min jobb. Men jeg hadde ikke vært hyggeligere enn nødvendig.

Da jeg hadde sommerjobb på vgs måtte jeg forholde meg til en som var var dømt for pedofili. Det gikk jo det også, men jeg måtte jobbe mye med meg selv.

Anonym poster: 43e4b2f692099ff62a017c720e49b12b

Skrevet

Nei

Anonym poster: 666a00571b3fde037ec6e3b64d6ee39a

Skrevet

Ja, det hadde vel bare gått ut over meg selv om jeg ikke gjorde det. Men hadde nok vært ganske kort med han, ikke smilt og vært kjempehyggelig liksom :)

Anonym poster: 9e057c292eeaeca4dda422143567b0e5

Skrevet

Han må nok tåle mye dritt fra andre folk på sin vei. Noe lett liv tror jeg ikke han får. Og nå ser vi jo han ble banket i fengsel så man kan jo tenke seg hva som skjer når han kommer ut.

Skrevet

Det må jeg, pga jobben jeg har. Alle har rett på lik hjelp. Jeg har møtt andre personligheter i forbindelse med jobben, og det er veldig krevende å være nøytral. Det går, men tar mye energi.

Skrevet

I min jobb må jeg forholde meg profesjonelt til flere som han. Jeg takler det greit, men jeg brukte lang tid på å vende meg til det. Jeg forholder meg nok til en viss grad annerledes til de som er dømt for vold mot barn enn de som er mistenkte for det.

Jeg jobber i barnevernet.

Hadde jeg derimot jobbet i et annet yrke hadde jeg nok ikke klart å forholde meg profesjonelt til slike som ham.

Anonym poster: e1e388c9f84d58289a679c660656af26

Skrevet

Aner ikke hvem det er jeg, men jeg antar utfra svarene jeg ser her at det er stefaren til Christoffer eller noe sånt?

Jeg hadde nok klart det, i den jobben jeg har møter jeg alle mennesker likt og tenker lite over hva de gjør når de er andre steder. Hadde antagelig aldri kjent han igjen...

Anonym poster: 87b991e184fdef68e1778c446247586e

Skrevet

Det har jeg gjort, og ja. Desverre.

Anonym poster: 8a48e6ec328b6cac674792ab41e6f4f3

Du har forholdt deg til Kim i jobbsammenheng? Hva slags jobb har du? Fengselsbetjent?

Anonym poster: db15eb470ad2804e063e623771cabc42

Skrevet

Hadde oppført meg akkurat så profesjonelt som jeg måtte i henhold til regelverk. Smil, småprat, hei og hadet hadde nok ikke forekommet. Heller ikke håndtrykk.

Anonym poster: 8ce474aeda80615f6bb977139d76c347

Skrevet

Nei. Så jeg kunne ikke hatt en jobb hvor jeg måtte forholdt meg til kriminelle av det slaget.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei, jeg hadde seriøst blitt kvalm og forhåpentligvis spydd han i trynet.... Faens fyr, ønsker han alt vondt her i livet! Sender han masse dårlig karma!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Omgås kriminelle hver dag på jobb, også drapsmenn. Skulle jeg tatt til meg hva de har gjort hver gang ville jeg blitt gal...

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg håper at jeg hadde klart å være proffesjonel og kald nok til å være der. Jeg jobber på et sykehjem, men tror ikke jeg hadde klart å koseprate med han, eller vært hos han mer en nødvendig. Hadde vel i tillegg gjort ting litt kjapt og hardhendt..

Anonym poster: ba129acd8888bb8646279636bbd28a6b

Skrevet

Jobb sammenheng? selvfølgelig hadde jeg klart å holde meg profosjonell der. Vist jeg ikke hadde klart å forholde meg til han, så har jeg ingenting å gjøre der. Og kan ihvertfall ikke jobbe i det yrket som har med innsatte å gjøre. Han er dessverre nok ikke den eneste morderen, pedofile, voldtektsmann og osv som sitter der. Han er en barnemisshandler og barnemorder, men det fins flere av han.

Inni meg kommer jeg nok til å tenke alle mine stygge tanker om han, men igjen jeg gjør bare jobben min. Min jobb blir å passe på at drittsekker som han ikke får gå fri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...