Gå til innhold

3,5 måned og flaske(r) om natta. Hvordan unngå at baby våkner helt?

Anbefalte innlegg

Huff, så mye lettere det er å amme om natta!!! De fire siste nettene har jeg hatt for lite melk og måttet ty til flaska..... :-( hun er ikke så god til å ta den enda og våkner helt opp... Blir to timer med lys våken baby! Stress!!! Tips mottas, Takk :-))

Fortsetter under...

Tror nok det som hjelper er at hun blir vant til flaska.Vet ikke hvor ofte hun får flaske , men hvis det bare er om natten så kansje øve litt på dagtid.Gjerne med vann i hvis du ammer mest og hun får melken derfra.Og hvis hun får pupp først på natt at flasken er klar sånn at hun ikke

må vente på mer mat.Mulig du gjør det sånn allerede.Det blir mye bedre når hun blir flinkere med flaska.

Datteren min liker best å få flaske når jeg står eller går. Ofte sovner hun når flaska nærmer seg tom eller hun er mett, og da er det ganske enkelt å legge henne ned igjen etterpå:)

Var litt styr da vi begynte med flaske på natten fordi frøkna ble så utålmodig. Det gikk seg til!

Men det absolutt litt mer styr med flaske enn amming på natt. Fordelen her har i alle fall vært at mini sover som en stein nå som hun blir god og mett. Det ble hun ikke av morsmelk, av en eller annen grunn. Skal dog sies at det av og til blir både to og tre våkne timer på natten/supertidlig morgen også her.

Men det er ikke ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...