Gå til innhold

Oppgitt og motløs... når lykkes vi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ta en tur til akupunktur, der fikk iallefall jeg hjelp(etter 3 spontanaborter), så ville jeg ha lagt all prøving til sides, og bare pleid forhold og kjærlighet, ikke tenkt på det , tror nok at for mye prøving kan gjøre litt, ,.. vet at det ikke var det svaret du ville ha her, men vill bare dele mitt råd alikevel, og ønsker dere all mulig lykke til fremover! :)

uff... vet så godt hvordan du har det.... jeg ser ikke på ivf-damer.. da skal jeg ha en skikkelig sterk følelse ihvertfall.... og så er jeg så redd for at jeg tar med mine egne bekymringer inn i din lesning....

men krysser alt for at det løsner snart!!

• 2 uker senere...

Annonse

Er det noen andre som kan tenke seg å se? Ble også litt nysgjerrig på hvorfor det er annerledes å se på oss som driver med ivf og andre.

for meg, er det fordi jeg selv er en "ivf-er"... og da er jeg redd jeg tar inn mine egne tanker/følelser rundt denne prosessen i lesingen....

når det er sagt, så er jeg rimelig sikker på at dere vil lykkes! - sommer/tidlig høst er veldig gode mndr for dere... men prøv å legge alt stresset med forsøk litt til siden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...