Gå til innhold

Nå tar jeg en velfortjent pause!!

Anbefalte innlegg

ENDELIG!!!!

Nå orker jeg ikke være hjemme mer! Nå rømmer jeg til vestlandet og glemmer alt en stund!

Noen synes kanskje det er rart, ettersom jeg er 100% sykemeldt grunna hyperemesis. Men deeet bryr ikke jeg meg om. Jeg er frisk nok til å sitte oppe noen timer, jeg klarer å lage enkel mat, og kaster ikke opp umidelbart noe treffer magen.

Heim til mor å få litt pleie. Ser fram mot 5 dager med småsøsken fra 17 -4 år og mammamiddager. Vestlandsluft, stille netter og fint vær. Eneste jeg vil mangle er samboeren. Surt nok det, men er bare fem dager:)

Sitter på gardermoen å venter nå.. En time med fly, så får jeg være med mamman min! Tenk at man plutselig kan bli så mammadalt i en alder av 25 år?!

Ha en god helg alle fine mager! Håper dere og får iallefall en opptur i løpet av helgen!:D

Fortsetter under...

Jeg er virkelig takknemlig for st hun tar meg imot ja! Samboer hjemme er skikkelig sliten nå! Han har stått på hender og hode i 4 måneder, så han fortjener noen fridager. Er også heldig som har småsøsken som er veeerldig interessert i h*n i magen... Skal bli en god miniferie dette! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...