Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer vel litt an på hva slags tilbud de har på sykehuset du skal føde på. I Kristiansand må man visst ha med seg klær til babyen, men bleier får man der, og andre stelleprodukter. Så jeg har pakket med meg klesskift til babyen (jeg har nok med meg overflødig mye klær til henne, men mest fordi jeg har noe i 50 og noe i 56. Hvem vet hvor stor hun vil bli...), og to varme tepper. Bilsetet skal selvfølgelig få være med! :) Til hjemturen har jeg bare noen gode ullplagg, og en dress, bare for sikkerthetsskyld, hvis det er fryktelig kaldt, og bilen sliter med å holde skikkelig på temperaturen.

Jeg kommer ikke til å pakke med smokk, da jeg har hørt dette kan ødelegge for ammingen... Jordmor som sa det.

Jeg har pakket ned 2 søte små dresser,2 tepper,noen bodyer,sokker og luer.Eget sengesett til baby da de ikke er så fine på ullevål. Ellers har jeg med 2 små bamser og smokker. Skal bli på sykehuset minst 4 dager så synes det er hyggelig å ha med egne fine klær til mini:)

Bilstol med bilstolpose og klær til hjemreise (blir liggende i bilen til vi skal dra).

Har tatt med et babyteppe, smokk (blir neppe brukt, men tar liten plass), klær til baby. De bruker den minste str så kort tid at jeg vil heller bruke egne klær på baby 2-3 dager på sykehuset enn de hvite sykehusbodyene. Har fått så mange søte plagg ;)

Bleier, kluter osv har de på sykehuset der jeg skal føde. Hvis det viser seg at vi har glemt noe drar mannen hjem og henter det, bor ikke så langt unna sykehuset :)

Annonse

jeg har pakket noen bodyer(en i ull og ett par i bomull), en pysj(for morro skyld, blir sikkert ikke brukt), noen bukser med fot, hentesetet og ett helseteppe. minimalt med klær.

har også med smokk sånn itilfelle.

Mannen tar med uteklærne, strikket hentesett og fleece pose og evnt ett ullpledd om det er kaldt og bilstolen hjemmefra når vi skal hjem.

bleier,bodyer, kluter og helsetepper osv har de på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...