Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Er så redd for at det er noe galt. Men mye mulig det bare er muskelsmerter, eller? Noen som kjenner seg igjen? Jeg sliter med vond rygg og nakke, mye spenningshodepine. Har også slitt med hoftene en stund, men det siste halve året har de blitt veldig vonde/verkende. Gikk tur med sønnen min, dro han på akebrett. Det gikk helt fint når jeg var i bevegelse. Men dagen etter kunne jeg nesten ikke ligge på ryggen eller siden. Det verket og verket i hoftene, hele dagen. Bærer jeg poser eller sekk på tur kjenner jeg det i hoftene med en gang. Når jeg skal ut av sofaen så må jeg gå noen skritt før jeg kan strekke meg helt ut. Vondt i knærne. Det er hver dag. Jeg har også problemer med å ligge på siden, alltid. I seng eller sofa. Hoftene verker fra begge sider, mot fremsiden og ned til knærne. Jeg står/går hver dag hele dagen i jobben min. Begynner å kjenne det hver dag etter noen timer på jobb. Er bare så redd for at dette bare blir verre.. Skal ta røntgen på sykehuset snart. Men noen som kjenner seg igjen i dette? Anonym poster: b42586e845e9ac068ff9d4775263c421
<3 2G <3 Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Har du prøvd behandling som i feks Naprapat for å løsne litt opp i kroppen? Det er det som funker her når kroppen skranter.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Har forsøkt fysio. og kiropraktor. Ingen hjelp syns jeg. Hva gjør en naprapat i forhold? Takk for svar Anonym poster: b42586e845e9ac068ff9d4775263c421
<3 2G <3 Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Naprapat kjører på triggerpunktene og løsner musklene på en annen måte enn fysio. Naprapatklinikken i Trondheim er fantastisk, så om du bor her så kjør på å bestill time nå, de kjører kampanje på gratis time til nye kunder.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Kan det være begynnende gikt? Jeg har samme plager i hoftene. spesielt den venstre siden, isende verking, som stråler inn i lysken, og nedover låret. verker rundt hele hoftebeinet. Har jobb der jeg går og står hele dagen, og dt har jeg hatt i veldig mange år. jeg har også vært hos fysio og kiropraktor uten at det hjalp noe. Har du prøvd betennelsesdempende? Kan jo være senebetennelse? I min familie er det mange som har slitasjegikt, og jeg mistenker det for min del. Det vises ikke på røngten før d har kommet ganske langt, vanligvis kan man gå i mange år, før man får det påvist gjennom røngten. Jeg venter på innkallelse til ortoped nå. Dette er jo egentlig noe som eldre folk får, men i min slekt kommer det tidlig.. men, du må få henvisning til spesialist om røngten ikke viser noe hvertfall, det er legene som kan sette diagnose, ikke vi her på Dib ;-) Men, jeg vet hvordan du har det, ikke noe kjekt å gå å verke, og ikke skjønne hva det er. jeg er livredd for at jeg skal bli gående sånn som dette i mange år fremover. Håper du finner ut av det hvertfall :-) Anonym poster: 5b501daedfbe18a5660b3cc17fec3bb3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Vet at ingen her kan stille noen diagnose. Derfor jeg skrev at jeg skal ta rtg. nå. Så jeg har startet undersøkelser Men ville bare høre om andre har det slik, å hva det evt. er. Vi har ikke revmatisme i familien. Legen spurte om bekhkterevs (?) i familien. Men det har vi heller ikke. Da skal jeg be om videre undersøkelse om det ikke er funn på rtg. For noe er galt. Fikk naproxen av legen nå, en 10 dagers kur. Men har ikke turt å begynne på den. Leste i pakningsvedlegget at de som prøver å bli gravide ikke burde bruke den. Så skal ringe til mandag å få noe annet om han har. Takk for svar! Håper du får svar snart da! Håper ikke jobbene våre gjør det verre. Men bevegelse er vel bra..? Anonym poster: b42586e845e9ac068ff9d4775263c421
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Jeg goglet litt og da kom denne tråden opp. Det du skriver hi er akkurat som jeg skulle skrevet det selv, jeg venter på time til og ta røntgen av hofter og knær snart. Siden tråden er fra februar så lurer jeg på om du har fått noen svar nå hi? Anonym poster: 3217012e33cf6cc88d5074284fdde235
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Jeg goglet litt og da kom denne tråden opp. Det du skriver hi er akkurat som jeg skulle skrevet det selv, jeg venter på time til og ta røntgen av hofter og knær snart. Siden tråden er fra februar så lurer jeg på om du har fått noen svar nå hi? Anonym poster: 3217012e33cf6cc88d5074284fdde235 Jeg har og en litt tung fysisk jobb, men jeg begynner og få problemer med og utføre den som jeg burde. Anonym poster: 3217012e33cf6cc88d5074284fdde235
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Dytter litt Anonym poster: 3217012e33cf6cc88d5074284fdde235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå