Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse tablettene, i forhold til crinone gel??

Fikk spm om jeg ville bruke tabl i stedet for crinone?? Noe nytt de hadde begynt med...

Noen som har noe å si?? Ble usikker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker kanskje det er lutinus tabletter :) skal også inn samme sted :P

Gjest usababy
Skrevet

Hva slags tabletter? Fikk du ikke vite hvor mye du skulle ta?

Skrevet

Det var lutinus tabl, inn der nede ja.. tre ganger om dagen... Har dere prøvd begge?? ev er det forskjell i virkning??

Skrevet

har ikke prøvd begge, men hørt at crinone er det "gammeldagse" og gir litt mindre progesteron, mens lutinus er den "nye" og gir litt mer progesteron :) jeg ville gjerne prøvd begge hvis jeg hadde fått sjangsen...

Skrevet

har ikke prøvd begge, men hørt at crinone er det "gammeldagse" og gir litt mindre progesteron, mens lutinus er den "nye" og gir litt mer progesteron :) jeg ville gjerne prøvd begge hvis jeg hadde fått sjangsen...

Hei. Skjønner.... jeg har prøvd crinone tre ganger nå, blirr gravid to siste, men mistet. Har en uke med crinone igjen, så kanskje jeg skulle gått for lutinus?? de sa dette var nytt produkt på riksen.... har du prøvd lutinus??

Skrevet

har bare hatt crinone :) men lest at det er ler so m renner ut igjen med lutinus... riksen har jo sverget til crinone i alle år, mens lutinus er mest bruk av de andre klinikkene...

Skrevet

har bare hatt crinone :) men lest at det er ler so m renner ut igjen med lutinus... riksen har jo sverget til crinone i alle år, mens lutinus er mest bruk av de andre klinikkene...

ikke sant... men så er det det at lutinus skal tas en gang midt på dagen også... da er jeg på jobb.. kjedelig å styre med det på jobb. Og ekkelt hvis det renner ut igjen... ugh.... ekkelt...

Ser du er klar for flere oppturer :) Hvordan ligger du an?

Skrevet

ikke sant... men så er det det at lutinus skal tas en gang midt på dagen også... da er jeg på jobb.. kjedelig å styre med det på jobb. Og ekkelt hvis det renner ut igjen... ugh.... ekkelt...

bruk truseinlegg :) og prøv noe nytt :D det kan gjøre mye med forsøket å prøve en sånn liten endring....og ikke minst gjøre underverk for din egen optimisme...

har fortsatt pause, og det skal jeg ha til sommeren er forbi ihvertfall.... satser litt på jobb akkurat nå... men håper jo det sitter et mirakel før vi skal i gang i det private!

Skrevet

bruk truseinlegg :) og prøv noe nytt :D det kan gjøre mye med forsøket å prøve en sånn liten endring....og ikke minst gjøre underverk for din egen optimisme...

har fortsatt pause, og det skal jeg ha til sommeren er forbi ihvertfall.... satser litt på jobb akkurat nå... men håper jo det sitter et mirakel før vi skal i gang i det private!

Ja vi får se da.... skjønner at du vil ha litt pause, det er tøft med nedturer... Hvor gammel er du? og fokus på jobb ser jeg også. Jeg har vært mye sykmeldt i forsøkene, har en kropp som krøller det veldig til, så fort jeg begynner på medisiner..... Ikke noe bra, men føler at ved å være hjemme klarer jeg å få litt energi, og slappet av og at det er bedre en å slite seg helt ut både fysisk og psykisk... men en vanskelig avgjørelse...

Skrevet

har vært mye sykemeldt i forsøkene jeg også... Men greia er at jeg endelig fikk ut fingeren, og søkte på ny jobb.. (som jeg fikk) det er fast stilling, men er jo 6 mndrs prøvetid også... så derfor må planene om nye ivf vike litt...

er 29. Hva med deg?

Skrevet

har vært mye sykemeldt i forsøkene jeg også... Men greia er at jeg endelig fikk ut fingeren, og søkte på ny jobb.. (som jeg fikk) det er fast stilling, men er jo 6 mndrs prøvetid også... så derfor må planene om nye ivf vike litt...

er 29. Hva med deg?

Det skjønner jeg da :) Viktig å ha jobb!! Og så er du så ung :) Jeg er 36, og føler at jeg ikke har så mye tid igjen... skal vi gå utenlands ev, hvis det ikke går nå, må det starte før fylte 38 har jeg skjønt.....

Skrevet

Hvor mye har dere vært sykmeldt, og når ( før eller etter uttak/ innsett?) ? Jeg var hjemme en uke etter uttak + at jeg tok egenmelding en dag helt i starten av spray-perioden. Har en ganske krevende jobb, så var ganske deprimert og skrullete til tider. Syns det var vanskelig å gjøre en god jobb mens jeg gikk på hormoner. Fikk heller ikke mulighet ( og hadde i alle fall ikke overskudd) til å trene eller holde meg i form på noen måte, lå rett ut på sofaen etter jobb.

Skrevet

ja... alderen min er ihvertfall på min side enda... Men den går alt for raskt oppover... og barneønsket blir ikke mindre....

Jeg har vært mye plaget av bivirkninger under mine forsøk, så jeg har stort sett vært lenge sykemeldt av gangen... et av forsøkene jobbet jeg 50%. Med den historikken, så begir jeg meg ikke ut på nye forsøk helt enda med tanke på jobb...

Har lest litt om blastocyst dyrkning, og det ser veldig interressant ut! så tror kanskje vi går for det etterhvert...

Skrevet

Hvor mye har dere vært sykmeldt, og når ( før eller etter uttak/ innsett?) ? Jeg var hjemme en uke etter uttak + at jeg tok egenmelding en dag helt i starten av spray-perioden. Har en ganske krevende jobb, så var ganske deprimert og skrullete til tider. Syns det var vanskelig å gjøre en god jobb mens jeg gikk på hormoner. Fikk heller ikke mulighet ( og hadde i alle fall ikke overskudd) til å trene eller holde meg i form på noen måte, lå rett ut på sofaen etter jobb.

Hei :) Jeg har vært sykmeldt i lange perioder, både før og etter forsøk. Har musulatur og sener som reagerer på tilskudd og kluss med hormonene. Kunne i perioder nesten ikke være oppe. Lå kun og gikk til behandling to g pr. uke. Nå er jeg vel hjemme i ca 6 uker, 4 før og to etter. Blitt anbefalt å ta det med ro, da stresshormoner har negativ innvirkning på forsøkene... Prøver å legge bort dårlig samvittighet pga jobb, men ikke lett... Har også en krevende jobb....

Ikke rart en blir deprimert, når disse hormonene herjer for fult!!!!!

Skrevet

ja... alderen min er ihvertfall på min side enda... Men den går alt for raskt oppover... og barneønsket blir ikke mindre....

Jeg har vært mye plaget av bivirkninger under mine forsøk, så jeg har stort sett vært lenge sykemeldt av gangen... et av forsøkene jobbet jeg 50%. Med den historikken, så begir jeg meg ikke ut på nye forsøk helt enda med tanke på jobb...

Har lest litt om blastocyst dyrkning, og det ser veldig interressant ut! så tror kanskje vi går for det etterhvert...

Årene flyr fort ja....men ikke noen krise for deg enda da :) hvor kan man få blastocyst dyrkning? Er det lettere å bli gravid da?

Skrevet

de sier det er 50% sjangse med blastocyst, men man skal ha mange egg for å få det innvilget har jeg skjønt... de gjør det ihvertfall på Aleris :)

Gjest usababy
Skrevet

Lutinus, ja. Det har jeg tatt i alle forsøkene.

Crinone har jeg ikke prøvd.

Det renner ut, men truseinnlegg er en god hjelp. :)

Skrevet

Hmm... tror jeg må google blastocyst :P

Skrevet

Brukte crinone på det forsøket jeg ble gravid med jenta mi. Syns det var litt ekkelt. Så klumpete gøgge som kom ut;p

Bruker lutinus dette forsøket (søskenforsøk) og ble gravid denne gangen også. Det renner ut litt,men ikke mye. Funker fint med truseinnlegg. Jeg tok bare det jeg ble bedt om å ta (ullevål), men hadde jeg hatt et valg ville jeg lett valgt lutinus. Det merkes ikke noe særlig under sex heller. Syns ikke det ble spesielt digg med crinonen.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...