Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åper at blodprøven viser stigning, og at du slipper frys. Kjipt med disse nedturene!! Uansett frys er veldig enkelt og greit. Starter på tabletter syklusdag 1, tre ganger om dagen. På dag 9-11 er det ul for å sjekke slimhinner, og at alt ser ok ut, innsett rundt ca dag 14 hvis alt ok, og egg overlever tining etc.

Så hvis det blir utfallet, så et tørsten at dette er enklere og raskere opplegg:)

åper at blodprøven viser stigning, og at du slipper frys. Kjipt med disse nedturene!! Uansett frys er veldig enkelt og greit. Starter på tabletter syklusdag 1, tre ganger om dagen. På dag 9-11 er det ul for å sjekke slimhinner, og at alt ser ok ut, innsett rundt ca dag 14 hvis alt ok, og egg overlever tining etc.

Så hvis det blir utfallet, så et tørsten at dette er enklere og raskere opplegg:)

Høres bra ut! :-) hvordan er det med deg? Hva er planen din fremover?

Æsj, så dumt, Løvetann!! Skikkelig dårlig utfall ja:-(

Håper det går bedre i mai!!

Vi har jo time til innsetting i uke 22, men tror vi drøyer.

Ble så dårlig denne gangen og har lyst til å nyte litt fritid etter jeg er ferdig med studiene nå.

Annonse

Jeg går og venter på mensen, som nok er på plass i morgen kjennes det ut som. Da starter jeg på igjen, og klaffer perfekt med påskestengt, altså ul rett over påsken, og forhåpentligvis innsett samme uken. Jeg har en litt gi f holdning nå. Er lei av nedturer, og har faktisk begynt hos en terapeut som skal hjelpe meg og sortere tankene. Påkjenningen er stor!!! Snart et år med ass. Befruktning nå... Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg, Lovise :)

Dollypopp; sikkert smart å ta en pause, dette er et tøft race...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...