Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 32 og tungpustet, offf. Flere som er det ?jeg sover jo så dårlig om natten og føler det blir værre da. Jeg finner ingen bra ligge stilling da babyen er så aktiv på natten og jeg føler jeg skviser han når jeg ligger på sidene. Stakkars. Hehe.. Så dårlig søvn og tungpustet går nok ihop. Virker sånn,.,, ellers er halsbrann på vei bort føler jeg, ikke fult så ille nå ,takk Gud for flytende gaviston ihvertfall, snakk om sola så kom den halsbrann. Haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er tungt om dagen, uke 33 på mandag og synes det er lenge til uke 40

Skrevet

Ja, ubehagelig å ikke få nok luft! Uke 34 her.Jeg stabler med puter og ligger på siden, med hodet høyt for å unngå halsbrann. Noen ganger funker det, andre ganger må jeg bare opp for å puste skikkelig. Våkner skeiv i skuldrene og på de underligste tider av døgnet.

Her går det også i gaviscon, hva skulle jeg ha gjort uten??

Gleder meg til å få ut babyen, men gruer meg til fødselen...

Skrevet

Er i uke 36, og har vært tungpustet lenge nå synes jeg. Sovet bedre de siste par ukene da babyen har vært roligere på natta, og hatt mindre halsbrann, men må opp på do noen ganger da.

Skrevet

Huff ja, sover dårlig og er tungpustet, og er bare i uke 30.. De 10 siste ukene føles lenge.. :-(

Skrevet

Uke 32 og tungpustet, offf. Flere som er det ?jeg sover jo så dårlig om natten og føler det blir værre da. Jeg finner ingen bra ligge stilling da babyen er så aktiv på natten og jeg føler jeg skviser han når jeg ligger på sidene. Stakkars. Hehe.. Så dårlig søvn og tungpustet går nok ihop. Virker sånn,.,, ellers er halsbrann på vei bort føler jeg, ikke fult så ille nå ,takk Gud for flytende gaviston ihvertfall, snakk om sola så kom den halsbrann. Haha

haha, det høres ut som et innlegg jeg kunne ha skrevet. Jeg er kun i uke 28, men helt likt her. Jeg blir helt GAL av all aktiviteten i magen og spesielt om natten, jeg ligger ofte våken opp til en time og venter på at bebien skal roe seg. Jeg klarer kun sove halveis på magen/i stabilt sideleie og da er jo ofte sparkingen ekstra ille... holder virkelig på å bli gal av dette med at jeg er så sliten/trøtt, men ikke finner noen gode liggestillinger.

og når det kommer til halsbrann og sure oppstøt (siste har jeg plutselig fått de to siste ukene, halsbrann har jeg hatt siden uke 16 ca). Jeg har hittil i svangerskapet drukket opp hele 8 flaser flytende gaviscon (takk og lov for det finnes, men jeg brekker meg bare ved tanken.. spyr snart av den smaken/konsistensen...). Nå er jeg oppe i 1-2 flasker i uka. Blæh!

Skrevet

Er 28 uker på vei og er også tungpustet til tider og sover ekstremt dårlig på nettene. Og det "verste" er at babyen sover ,så det er ingen som vekker meg heller!

Jeg våkner som regel i halv tre-tida og ligger og vaker resten av natta til jeg skal opp i 6-tida...Fryktelig slitsomt, blir jo så trøtt og utafor på jobb! I tillegg jobber jeg i barnehage, kan ikke akkurat bare legge meg nedpå litt...

Mannen min sier jeg puster veldig tungt om natta også, som om jeg må virkelig trekke pusten dypt ned i lungene for å få nok oksygen.

Dette er mitt tredje barn, og jeg vet desverre at tungpusten blir bare værre og værre jo større babyen blir...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...