Gå til innhold

Hva synes dere om navnet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 4 uker senere...

Huff, forbinder det litt med rampete 80-tallsjenter jeg gikk på skole med, har derfor aldri likt det dessverre:( Det samme med navnet Linda..

Ja, enig! Alle Linda'ene og Karianne'ne jeg har kjent har vært skikkelig bitchy! Ellers er det langt mer friskt og originalt om dagen enn alskens motenavn, så hvis du liker det så kjør på!

Huff, forbinder det litt med rampete 80-tallsjenter jeg gikk på skole med, har derfor aldri likt det dessverre:( Det samme med navnet Linda..

Ja, enig! Alle Linda'ene og Karianne'ne jeg har kjent har vært skikkelig bitchy! Ellers er det langt mer friskt og originalt om dagen enn alskens motenavn, så hvis du liker det så kjør på!

Da har dere aldri kjent meg! ;)

Synes Karianne er litt kjedelig.

Annonse

Da har dere aldri kjent meg! ;)

Synes Karianne er litt kjedelig.

Hele, nei, det er nok sant. Det er klart at det er mange hyggelige Linda'er og Karianne'r, men av en eller annen grunn har jeg bare kjent bitchene. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...