Stella&My+2 Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Hei! Poster denne også her:) Jeg ble inseminert på onsdag for 2. gang, og forskjellen nå er at jeg i forkant fikk en 5 dagers kur med pergo samt at jeg nå tar stikkpiller med progesteron morgen og kveld. I dag føler jeg meg skikkelig oppblåst og har tyngdefølese nederst i magen. Slik hadde jeg det ikke sist gang. Kan dette være en bivirkning av progestronen jeg tar eller tegn på noe hyggeligere?
Splenda Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Progesterontilskudd kan dessverre gi mange bivirkninger, bl.a. graviditetssymptomer. Jeg hadde like mye graviditetssymptomer etter et ivf-forsøk som endte negativt, som under fryseforsøket etterpå hvor jeg ble gravid. Så når man tar progesteron kan man dessverre ikke stole helt på symptomene... Men jeg krysser fingrene for at du er gravid
Stella&My+2 Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2013 Ok,- takk for svar:) Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet før jeg kan begynne å teste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå