Gå til innhold

Flere med innsetting i uke 9?

Anbefalte innlegg

Snakket du med sykehuset i dag, mars:-)?

Hei :) Ja det gjorde jeg. Vi fikk et nytt forsøk, og da skal jeg på kort regime... Håper det blir oppskriften på en liten spire ... Han hadde ikke noe svar på hvorfor eggene ikke hadde blitt befruktet, alt så veldig bra ut... Så nå er det bare å ringe inn å få ny oppstartsdato..

Fortsetter under...

Ok. greit å ha en dato å forholde seg til.

Deilig med ferie da:-) Hvor skal dere?

Alt bra her. Merker ikke noe enda, det er uansett veldig tidlig. Bare rugedag 3.

Nå skal jeg på nattevakt, så får jeg sovebort halve dagen i morgen og søndag..

Ok. greit å ha en dato å forholde seg til.

Deilig med ferie da:-) Hvor skal dere?

Alt bra her. Merker ikke noe enda, det er uansett veldig tidlig. Bare rugedag 3.

Nå skal jeg på nattevakt, så får jeg sovebort halve dagen i morgen og søndag..

Jepp det er greit :) Vi skal til legoland en tur.. kun5 dager, men blir deilig uansett :)

Ja det er jo tidlig, men greit å jobbe litt, går dagene litt fortere :) Når har du testdag da?

God vakt :)

Deilig å komme seg litt bort da:-)

Vi skal til London i begynnelsen av mai. Rart å tenke på at jeg kan være 11 uker på vei da.......

Skal ikke ta bodprøve før mandag 12. Rugedag 13, men kjenner jeg meg selv godt nok tester jeg nok hjemme fra dag 8.. Gjorde det sist.

Takk, nå må jeg dra;-)

God natt til deg.

Annonse

Regna litt selv, og ser ut som det ikke blir uttak/ innsett før uke 22 på meg, om alt klaffer.. Har jo pinsen som ødelegger inni der. Lenge til.. Men god tid passe på helsa, bli ferdig med flytting og allt styret som følger med der" 2 uker igjen til vi får nøkkel:-)

Regna litt selv, og ser ut som det ikke blir uttak/ innsett før uke 22 på meg, om alt klaffer.. Har jo pinsen som ødelegger inni der. Lenge til.. Men god tid passe på helsa, bli ferdig med flytting og allt styret som følger med der" 2 uker igjen til vi får nøkkel:-)

Da skal vi igang på ca lik tid da :) type forsøk skal du ha?

Langt regime med spray og 375 menopur, i tillegg klexane og albyl-e eller noe. Venter TR ca. 23 mars igjen.

Ok. har du alltid hatt langt regime?

Jeg skal på kort for første gang. Både spent og fornøyd, over å ikke gå så lenge på medisiner...

Ja jeg har alltid hatt langt, har aldri vurdert kort på meg

Skjønner :) Ikke jeg heller.. men jeg blir så dårlig av denne sprayen og spurteom jeg kunne ha kort nå, og det var greit :) Ikke så mye forskjell på antall egg ut og sånn sa legen, så da krysser jeg fingrene for at dette blir vårt 6 og siste forsøk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...