Gå til innhold

Flere med innsetting i uke 9?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor hører du til?

Jeg håper dagene går fort!!!

Og jeg håper jeg klarer å la være å teste....

Vet du om det er vits å ta hcg blodprøve dag rugedag 10?

Skal i 30 årslag den dagen men skal egentlig ikke ta bp før dag 12.

Er det fersk eller frys for deg?

Hvor hører du til?

Jeg håper dagene går fort!!!

Og jeg håper jeg klarer å la være å teste....

Vet du om det er vits å ta hcg blodprøve dag rugedag 10?

Skal i 30 årslag den dagen men skal egentlig ikke ta bp før dag 12.

Er det fersk eller frys for deg?

Jeg er på riksen. Ang Hcg så vet jeg ikke.. Tenkte du at du skal teste i fht å drikke alkohol eller ikke?? ville ventet til dagen på sykehuset.. men det er meg da... og jeg skal ikke teste før en dag i forkant av bp..... Det får stå til :) Har fersk nå... helvetes kang tidmed medisiner, men det er verdt det tilslutt :)

hvor hører du til?

Vi er også på Riksen.

jeg kommer nok ikke til å drikke neste fredag uansett nei, men er liksom så surt dersom det ikke går.. Men sånn er dette gamet ;-)

har uttak i morgen du da, eller?

Annonse

Vi er også på Riksen.

jeg kommer nok ikke til å drikke neste fredag uansett nei, men er liksom så surt dersom det ikke går.. Men sånn er dette gamet ;-)

har uttak i morgen du da, eller?

skjønner det :) og holder med deg i det.. ja, uttak i morgen og begynner å bli nervøs nå.... du skal ha innsett i morgen?? et eller to??

Når skal du inn? Skal vel inn tidlig du, eller hadde vi kanskje møtt på hverandre;-)

Skal ha innsetting i morgen ja. Skal ringe 11.15 og høre hvordan det har gått med tining, så får jeg vite om det bli ett eller to og når vi skal inn.

Lykke til med uttak!!!!!!!!!!!!!

Hei! Hvordan gikk det med uttak i dag? Håper de fikk ut mange fine egg!!

Jeg fikk satt inn 2 egg, men jeg er litt forvirra i forhold til deling. Det virket ikke som det var det beste utgangspunket dette her, men...

Hei! Hvordan gikk det med uttak i dag? Håper de fikk ut mange fine egg!!

Jeg fikk satt inn 2 egg, men jeg er litt forvirra i forhold til deling. Det virket ikke som det var det beste utgangspunket dette her, men...

Hei. Er oppe på beina nå, det var jeg ikke i går... Aldri hatt så vondt etter uttak jeg.. Men var sikkert fordi det var overfylt av eggposer..... De holdt på å tømme i ca 30 min.... Fikk ut 11 egg tror jeg, men vet ikke hvor mange av de som var fine.. det får jeg vite i dag....

Hva var det med delingen da??

deilig å være ruger? selv om det er en stressende periode :(

Annonse

Huff da :-( Jeg har blitt ganske dårlig begge gangene.

Andre gang tok de ut 18 egg, da var det fortsatt flere igjen..

Når skal du ringe? Spennende!

Det var vist sånn at halvparten av cellene i egget måtte være levende for at de skulle sette inn, og hos begge mine egg var det 50% som fortsatt levde, altså akkurat på grensen....

Så føler vi har liten sjanse her.Men vi får se..

Spennende med innsetting i morgen da:-)

Huff da :-( Jeg har blitt ganske dårlig begge gangene.

Andre gang tok de ut 18 egg, da var det fortsatt flere igjen..

Når skal du ringe? Spennende!

Det var vist sånn at halvparten av cellene i egget måtte være levende for at de skulle sette inn, og hos begge mine egg var det 50% som fortsatt levde, altså akkurat på grensen....

Så føler vi har liten sjanse her.Men vi får se..

Spennende med innsetting i morgen da:-)

Ble du det ja... ikke noe godt.. ingen av de tidligere gangene mine har vært så ille.. men men, klager ikke :) Hvor lenge hadde du vondt?

Skal ringe ca 14.30...

Ok, skjønner... vel da er det bare å krysse fingrene... du har jo to egg :) Det er jo bra!!!

Hadde vondt etter uttak samme dagen og neste, så gikk fort over.

Andre uttak var jeg overstimulert, så da var jeg egentlig dårlig i mange uker.

Send rapport da!!!

Skjønner.... ikke greit å være overstimulert, men på en annen side blir man oftere gravid da, sa legen til meg... Vel vel, jeg skal oppdatere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...