Gå til innhold

Hvordan er formen deres damer?

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+0 idag og formen er fin

LItt trøtt.. snev av uggen en sjelden gang og da veldig kort! Vi snakker bare ubehag noen ganger rett etter jeg har spist f.eks..

PUppene er ømme og såre og jeg tisser som regel på natta... det gjorde jeg sjelden før : )

UL om 2 uker og jeg er veldig spent!

I mine to tidligere svangerskap har jeg spydd som en gris så hvis jeg kan slippe det og ha et vellykket svangerskap er jeg overlykkelig : ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144022538-hvordan-er-formen-deres-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+5 i dag og begynner å komme meg, endelig :) faktisk har begynt å bruke smiletegn i mine siste innlegg, he he. Vært veldig uggen og dårlig og ligget rett ut i 2 uker, fullstendig utmattet, sliten, trøtt, kvalm og ubrukbar. Håper det vil snu seg nå. Var ikke så dårlig i mine 2 forrige sv.skap.

Jeg er 9+4 i dag, og formen er fin.. Litt trøtt, men føler den verste slappheten/trøttheten har sluppet taket. Men puppen vokser og blir ømmere og ømmere for hver dag som går!

Skal til jordmor tirsdag 26.02 og på privat UL 6. mars, det gledes til å få bekreftelse:-D

Svinger veldig. Er 8+6 i dag jeg også, og var faktisk borte fra jobb her om dagen. Lå bare stille og prøvde å a være å spy (og klarte det ;-). Spiste for mye lunsj i dag og slet på jobb etter det. Var ikke slik de to foregående svangerskapene.

Spiser lite pga dette :-S

Tisser hver natt. Slitsomt! Mye svimmel, særlig om jeg reiser meg. Alt er liksom forsterket denne gang. Lite motiverende og klamrer meg til at det sannsynligvis er over om er tre ukers tid...

Annonse

Er 5+2. Har hatt litt gravidmurringer i 1,5 uke nå og vonde bryster. Må ofte på do om nettene. Ellers går det bra :)

Eller jeg har ADHD og det er slitsomt å ha sluttet på ritalin, graviditeten var ikke planlagt så jeg sluttet ikke på forhånd. Men det går greit :)

Er 10+3. Svimmelheten, trøttheten og kvalmen er nesten helt borte! Yess!

Jeg blir bare super sulten og kvalm hvis det går mer enn 3 timer siden sist jeg spiste. Bekkenet krangler fremdeles, men har fått sykemelding så i dag er jeg veldig optimistisk på at jeg overlever til september :P

10+2 og føler meg mer normal i psyken. Hormonmaratonnet begynner å roe seg. Har vært lite kvalm, men mye sur og lei meg og slitsom å være med for min mann og meg selv;) litt trøtt enda, men ikke den me-følelsen jeg hadde for tre uker siden:)

8+1 trøtt,lite sexlyst,oppblåst,treg i magen,lite apetitt men blir fort sulten og hvis jeg ikk spiser med en gang blir jeg kvalm..Humøret er bra og føler jeg stråler selv om kroppen ikke er helt med:) Små verk av og til i magen men puppene er mindre ømme,og de er blitt store:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...