Gå til innhold

Blødning i uke 5, normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blødning i uke 5 og 6 er helt normalt. En SA gjør veldig vondt med magekramper og masse blod,tror jeg blødde i 2 uker. Da var det ikke tvil liksom.. denne gang hadde jeg blødning i uke 6 men venter baby om 1 -2 uker:)

Hvis du er usikker går du til fastlegen og forteller at du er kjempe bekymret,da får du henvisning til gyno. Jeg fikk time på dagen.

Masse lykke til!

Forstår veldig godt bekymringen din. Jeg har også slitt med å bli gravid, og i tillegg mistet mange ganger. Fallhøyden blir veldig stor, så nervene tar litt overhånd når man blir redd!

Ville bare si at jeg har hatt ett vellykket svangerskap hvor jeg blødde litt i uke 6 og 9. Nå er jeg gravid igjen 8+5 og har vært på tidlig ul hvor alt så langt så bra ut. Hadde en liten blødning i uke 5 denne gangen også, altså tre uker siden - ser ut til at det har gått greit.

Så blødninger trenger ikke være bad news!

Hvis du mister alle svangerskapssymptomer brått er det større grunn til bekymring enn om de vedvarer. Håper på det beste for deg!

Mistet spiren vår i forrige uke. Startet med minimal blødning, økte på etterkvart....når jeg mistet var det ikke tvil (hadde allerede fått vite at det var dødt). Blødde masse masse i 2 dager. Ingen smerter vel og merke.. Så så lenge blødningen din ikke blir kraftigere så kan du nok slappe av.

Mistet spiren vår i forrige uke. Startet med minimal blødning, økte på etterkvart....når jeg mistet var det ikke tvil (hadde allerede fått vite at det var dødt). Blødde masse masse i 2 dager. Ingen smerter vel og merke.. Så så lenge blødningen din ikke blir kraftigere så kan du nok slappe av.

Det hørtes ikke noe koselig ut, håper du straks er gravid igjen om det er ønske ditt :) Takk for svar, det hjalp å få vite hvordan man kan gjenkjenne en SA. Lykke til neste gang...

Annonse

Forstår veldig godt bekymringen din. Jeg har også slitt med å bli gravid, og i tillegg mistet mange ganger. Fallhøyden blir veldig stor, så nervene tar litt overhånd når man blir redd!

Ville bare si at jeg har hatt ett vellykket svangerskap hvor jeg blødde litt i uke 6 og 9. Nå er jeg gravid igjen 8+5 og har vært på tidlig ul hvor alt så langt så bra ut. Hadde en liten blødning i uke 5 denne gangen også, altså tre uker siden - ser ut til at det har gått greit.

Så blødninger trenger ikke være bad news!

Hvis du mister alle svangerskapssymptomer brått er det større grunn til bekymring enn om de vedvarer. Håper på det beste for deg!

Takk for forståelsen og takk for et innfyllende svar :) Siden jeg ikke har sagt noe om graviditeten så hadde jeg ingen andre å kunne snakke med.

Jeg har en gang opplevd en SA, og med det så vet jeg at det gjør grise vondt og kan være mye blod, men da viste jeg ikke enda at jeg var gravid pga ustabil mens.

Så bra det har gått bra med deg :) Lykke til videre :)

Jeg setter stor pris på deres svar, takk til alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...