Gå til innhold

Ny på sørlandet og leter etter 3D UL.. noen tips? skien/Arendal eller oppover mot Seljord evt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra kr.sand. Og har bestilt time i tønsberg! Det sto mellom det og stavanger. Fant ikke noe nærmere når jeg googlet det. De hadde før i kr.sand men det har de sluttet med. Så da får vi kjøre til tønsberg da:/

Annonse

Fant han. ser at mange sier de må ha henvisning og at man må til 2 Ul der for åfå time til 3D?

hmmm jeg har bestilt 3D UL der uten å ha vært der før.

Helsesenter1 er privat så der er d bare og ringe :) E ringte de og spurte om e kunne selv om e ikke hadde noen henvisning og da så ho,ja d var ikke noe problem for de var privat :) De hadde hatt mange fra sørlandet i d siste siden d ikke var noen i kr-sand eller arendal som hadde 3D lenger :)

Fant han. ser at mange sier de må ha henvisning og at man må til 2 Ul der for åfå time til 3D?

Hos Heldaas?

Hos Heldaas?

Nei, hos Dr. Mikael Nicolaidis. På helsesenter 1

Annonse

Jeg fikk henvisning til Heldaas siden det var ordinær ul, men siden han er privat trodde jeg ikke man måtte ha det...

Har du ringt og spurt?

Gynarendal.no ja. Gro Andrea Nyland. Ho har apparat, og jeg vet at ho hadde 3D tilbud før, men det kan jo hende ho nå kun tilbyr det til sine fatse kunder.... Jeg har jo fast. Ville hørt før jeg avbestillte andre timer...

Oki, da er det nok kun til faste kunder.... kjedelig!

Hva med røntgensenteret i kristiansand? Der var ei venninne på 3d for 2 år siden...

Jeg var der for to år siden. Men de har avviklet det fra 1 feb 13. siden JM sluttet og de ikke skal ansette ny.

Spurte gynekologen om hvor vi kunne ta 3D, hun mente vi kunne ta i Porsgrunn og Stavanger..

Du vet ikke hvor i Porsgrunn? Men det er jo ikke så langt fra Tønsberg da:)

http://www.gynarendal.no/kontakt.html finner denne adressen på nettet, men står ikke noe om 3D UL der. Ikke som jeg kan se hvertfall

Skal ringe henne! tusen takk. stor forskjell på Arendal og Tønsberg for meg

http://www.gynarendal.no/kontakt.html finner denne adressen på nettet, men står ikke noe om 3D UL der. Ikke som jeg kan se hvertfall

Skal ringe henne! tusen takk. stor forskjell på Arendal og Tønsberg for meg

Jeg ringte og ho sa ho hadde sluttet med 3D:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...