Gå til innhold

gidder snart ikke å amme lenger.. herregud.. bare stress. råd?

Anbefalte innlegg

Fylte melkekjertler kan oppleves som kuler under hele ammeperioden, men mye mindre etter ei god amming.

Etter kraftige tilstoppinger eller betennelse så kan du være øm og hoven ei stund, og så lenge du ikke føler deg syk, det ikke er direkte vondt og det ikke blir verre så er det ok.

Hvordan går det med amminga nå da? Håper du har fått svar fra noen i Ammehjelpen (det er ei dame som fordeler spørsmål på ammehjelperne, så alle ser ikke alt), hvis ikke er det bare å sende meg en epost om du vil det. [email protected]

Fortsetter under...

Har fått svar fra ammehjelpen ja. Fikk endelig tømt kulen og det ble heldigvis ikke brystbrtennelse. Har gått helt over til å pumpe på dagen men skal begynne å amme på natta. Men nå har han så klart bestemt seg for å sove gjennom hele natta. Prøvde å amme han i natt men d var umulig. Han var i dyp søvn. Brukte puppen som smokk i 30 sekunder også "spytta" den ut. Så jeg måtte pumpe inatt. Pumpet bare den puppen som hadde fått tett melkekanal. Men nå har jeg fått litt mindre melk. Før var det 200ml tilsammen og mest fra venstre pupp, nå får jeg bare 150 til sammen og mest fra den som hadde blitt tett. Merkelig.

Hun jeg fikk mail fra skal hjelpe meg med å avvenne skjold men vi for se. Har et lite lykketroll her med veldig sterk personlighet. :-D

Skal også begynne med lecitin og fortsette med ammeteen siden jeg for det meste pumper og vil ikke miste mer melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...