Gå til innhold

Har kjøpt UV neglelakk. Hvordan UV lampe trenger jeg da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare meg som er fullstendig blond her eller hvordan i alle dager fungerer en uv neglelakk??

Nå ser jeg bare for meg noen med lakkerte negler og så må de frem med lampe for å vise alle hvor fantastisk fint den lyser?? Hihi litt av et syn forresten :-D

Hvilken, HVILKEN, H V I L K E N!!!

Ta å drit deg ut da. Ha litt respekt for andre folk. Er ikke sikkert alle er like flinke som deg til å rettskrive. Det er nok en drøss med ting du er dårlig i også. Hadde du likt at noen behandla deg slik da ?

Anonym poster: 1156de160f2f99d45780229af231237b

Ta å drit deg ut da. Ha litt respekt for andre folk. Er ikke sikkert alle er like flinke som deg til å rettskrive. Det er nok en drøss med ting du er dårlig i også. Hadde du likt at noen behandla deg slik da ?

Det handler ikke om rettskriving!

Det heter hvilken hvilken lampe.

Annonse

Jeg spurte om uv lampe. Ikke om rettskrivning. Og hva det egentlig heter eller hvordan det egentlig skrives det blåser jeg i. Jeg ville bate vite om noen hadde peiling på uv lamper. Uv neglelakk er vel det samme aom vanlig neglelakk. Men det blir mye sterkere og finere. Syns jeg. Og lakken må tørkes i uv lampe. Samme som med akryl/gel negler.

Jeg spurte om uv lampe. Ikke om rettskrivning. Og hva det egentlig heter eller hvordan det egentlig skrives det blåser jeg i. Jeg ville bate vite om noen hadde peiling på uv lamper. Uv neglelakk er vel det samme aom vanlig neglelakk. Men det blir mye sterkere og finere. Syns jeg. Og lakken må tørkes i uv lampe. Samme som med akryl/gel negler.

Er det det samme som shelloc?

Vet faktisk ikke :P vet bare at jeg må ha en uv lampe for at lakken skal tørke. Og den med 9watt var alt for svak. Tok en halvtime jo :/

Hva slags merke har du kjøpt og hva fulgte med i pakken?

Jeg har Gellacken fra Depend. Og det er kun 6 watt i min UV-lampe. Og jeg har fingrene under lampa kun i 30 sekunder etter hvert lag. Men etter det siste laget, må jeg gni "før- og etterrengjøring" på med en bomullsdott dor at det skal tørke skikkelig. Før det synes jeg den ikke virker tørr.

Det er ikke snakk om rettskriving, men at du blander to forskjellige ord og dermed skriver noe helt annet enn du tydeligvis mener.

Anonym poster: a438af263c83e24544ee5bd9a3f79415

Det er ikke lampen det er noe galt med,men heller feil ved hvordan du gjør det. Hvis det er shellac du har kjøp MÅ du bruke under og overlakk. Før du brukket må du bruke scrubfresh og etter overlakken må du også bruke toppfinish.. Hvis du ikke gjør dette riktig vil ikke neglelakken tørke. Du skal alltid bruke kun 2 min i lampen. Google shellac så kan du se en grei instruksvideo ;-) lykke til!!

Annonse

Du er bare patetisk....

Det er ikke snakk om rettskriving, men at du blander to forskjellige ord og dermed skriver noe helt annet enn du tydeligvis mener.

Anonym poster: a438af263c83e24544ee5bd9a3f79415

Javel. Men jeg fikk jo mange svar om det jeg faktisk lurte på jeg. Så noen skjønte det ...

Det er ikke lampen det er noe galt med,men heller feil ved hvordan du gjør det. Hvis det er shellac du har kjøp MÅ du bruke under og overlakk. Før du brukket må du bruke scrubfresh og etter overlakken må du også bruke toppfinish.. Hvis du ikke gjør dette riktig vil ikke neglelakken tørke. Du skal alltid bruke kun 2 min i lampen. Google shellac så kan du se en grei instruksvideo ;-) lykke til!!

Er det det samme som ved Gel negler? Den overlakken? Er det samme som toppfinish? For topfinish har jeg, og bruker jeg. Men overlakk? Hvor får jeg kjøpt det? :) Takk for svar forresten.

Anonym poster: 8fa3d7d38917686d315a49ab7de3b0df

Hallo????? Les det du skrev selv nå.. Og tenk deg om!

Jeg jobber som negledesigner, og min uv-lampe er på 4 lysrør à 9 watt. Herder som bare det ;)

Så det er neppe lysrøret det er noe galt med, heller teknikken din. Et par kjappe googlesøk, så finner du den rette fremgangsmåten. Lykke til :)

Anonym poster: edcf6277b6b4e97969e04fa4c25a46a8

Jeg jobber som negledesigner, og min uv-lampe er på 4 lysrør à 9 watt. Herder som bare det ;)

Så det er neppe lysrøret det er noe galt med, heller teknikken din. Et par kjappe googlesøk, så finner du den rette fremgangsmåten. Lykke til :)

Anonym poster: edcf6277b6b4e97969e04fa4c25a46a8

Det er bare ett rør på 9 watt i min lampe. Derfor jeg lurte på om jeg trenger ny lampe ?

Du er bare patetisk....

Det må du gjerne mene, men du og du så godt det var å få det ut!

Var det like godt for deg som det var for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...