Gå til innhold

Babyfoot - nå er det ni dager siden behandlingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og nesten ingenting skjer, bortsett fra at føttene mine ser helt jævlig ut; masse sprukken hud på hælen, men ingen hud som faller av.

Virker det ikke på meg, eller er det flere som har opplevd at det tar veldig lang tid før det begynner å flasse?

Evt noe jeg kan gjøre for å få fart på sakene?

Anonym poster: a94dd9b8cfc6576f96138c9a1dbe4f49

Fortsetter under...

Skrevet

har aldri hørt om produktet før, men virker jo helt genialt :) Helt perfekt for mine føtter.

Si ifra hvis det virker.

Skrevet

Bare å google det, det ser jo helt fantastisk ut! Men typisk at det ikke virker på meg :(

hi

Skrevet

Virket på meg, etter 3-4 dager begynte det å flasse. Men det gikk ikke dypt nok i forhold til hva jeg hadde håpet. Var bare det ytterste laget som forsvant.

Skrevet

Det er mange som er fornøyde med det produktet, men det virket ikke på meg heller... Kjedelig!

Skrevet

Kanskje prøve en gang til. Har lest at noen må la det virke over natta for å få ønsket effekt. Selv tok jeg tykke sokker og litt store støvler utenpå fordi jeg ikke klarte å sitte i ro to timer i strekk. Så da mistet jeg nok litt effekt ved at jeg skviste virkestoffet bort fra fotsålene.

Annonse

Skrevet

Til dere det ikke virket på:

Kjøpte dere produktet i Norge på butikk eller bestilte på nette sånn som jeg? Jeg bestilte gjennom Ebay og fikk tilsendt fra Kina. Jeg lurer litt på om jeg har kjøpt noe billig juks.

hi

Skrevet

Til dere det ikke virket på:

Kjøpte dere produktet i Norge på butikk eller bestilte på nette sånn som jeg? Jeg bestilte gjennom Ebay og fikk tilsendt fra Kina. Jeg lurer litt på om jeg har kjøpt noe billig juks.

hi

Har prøvd begge deler, var akkurat likt bortsett fra prisen. Men vet jo aldri om du fikk ekte vare eller ei.

Skrevet (endret)

Det kan ta en del dager før det tar løst, og når det først begynner å flaske av lurer du på om det noen gang vil ende :D

Prøv å skrubbe med en tørr håndduk når du har dusjet. Får ikke det huden til å løsne heller, så må det være noe feil og du må ta kontakt med butikken der du kjøpte de.

Jeg sitter med posene med vanlige sokker over, den tiden som er oppgitt, å ha de på over natten hadde jeg ikke turt!!!!

Endret av humlesurr
Skrevet

Harprøvd to ganger. Første gangen flasset det som rakkern, andre gangen nesten ikke.

Første gangen satt jeg nok mer i ro med dette på og tok fotbad et par dager etter og et par dager etter det igjen. Andre gangen vimset jeg rundt og tok ingen fotbad etterpå. Samme merke hver gang. Kjøper det dem har på Vita. Noen skobutikker har også, men da et annet merke.

Har hørt, mener det står på pakka også, at man ikke skal ta flere behandlinger tett på hverandre. Mener jeg har hørt 3-4 mnd. mellom.

Anonym poster: 9c4096048686703df84e9de6320c86e4

Skrevet

Det kan ta en del dager før det tar løst, og når det først begynner å flaske av lurer du på om det noen gang vil ende :D

Prøv å skrubbe med en tørr håndduk når du har dusjet. Får ikke det huden til å løsne heller, så må det være noe feil og du må ta kontakt med butikken der du kjøpte de.

Jeg sitter med posene med vanlige sokker under, den tiden som er oppgitt, å ha de på over natten hadde jeg ikke turt!!!!

Har du vanlige sokker først, så babyfootsokkene utenpå?

Skrevet

Jeg sitter med posene med vanlige sokker under, den tiden som er oppgitt, å ha de på over natten hadde jeg ikke turt!!!!

Ha ha ha, nei over skulle det jo stå...

Jeg var i en annen tankerekke når jeg skrev tydeligvis :P

Annonse

Skrevet

Ha ha ha, nei over skulle det jo stå...

Jeg var i en annen tankerekke når jeg skrev tydeligvis :P

Hehe, synd. Hadde håpet det også kunne fungere. Hørtes mer behagelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...