Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #26 Skrevet 21. februar 2013 skjekk i kveld Kan tenke meg de setter meg i gang i morgon om det er fostervann. For da er det gått 24 timer og jeg har fått hvilt meg litt. Satser på at den testen er positiv da Er rimelig overbevist om at det er fostervann selv... Anonym poster: adbf6ab3dffcd0666013329feaddbf56
Lilli med småtrolla Skrevet 22. februar 2013 #27 Skrevet 22. februar 2013 Hei jenter! Var inne og tok sparketest. Alt bra med baby Fikk et grønt tøystykke i trusa som skulle fange opp eventuellt fostervann. De ville visst lukte på det all slags... Men etter en 45 min var det ikke komt noe i dette tøystykket, så da tok hun en sånn q-tipsprøve... Den viste en strek (negativ)... Altså ingen spor av fostervann i skjeden... SUKK. Terminen er jo først på onsdag, så man kan spørre seg hvorfor jeg ble skuffet... Jeg giret meg vel opp, når de begynte å snakke om igangsetting av fødsel...
Elsker livet Skrevet 22. februar 2013 #28 Skrevet 22. februar 2013 Hei jenter! Var inne og tok sparketest. Alt bra med baby Fikk et grønt tøystykke i trusa som skulle fange opp eventuellt fostervann. De ville visst lukte på det all slags... Men etter en 45 min var det ikke komt noe i dette tøystykket, så da tok hun en sånn q-tipsprøve... Den viste en strek (negativ)... Altså ingen spor av fostervann i skjeden... SUKK. Terminen er jo først på onsdag, så man kan spørre seg hvorfor jeg ble skuffet... Jeg giret meg vel opp, når de begynte å snakke om igangsetting av fødsel... Godt at alt var bra. Plutselig så har du babyen din i armene allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå