Gå til innhold

Usikker på om vannet gikk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjekk i kveld :) Kan tenke meg de setter meg i gang i morgon om det er fostervann. For da er det gått 24 timer og jeg har fått hvilt meg litt.

Satser på at den testen er positiv da :) Er rimelig overbevist om at det er fostervann selv...

Anonym poster: adbf6ab3dffcd0666013329feaddbf56

Skrevet

Hei jenter! Var inne og tok sparketest. Alt bra med baby :)

Fikk et grønt tøystykke i trusa som skulle fange opp eventuellt fostervann. De ville visst lukte på det :P all slags... Men etter en 45 min var det ikke komt noe i dette tøystykket, så da tok hun en sånn q-tipsprøve...

Den viste en strek (negativ)... Altså ingen spor av fostervann i skjeden... SUKK.

Terminen er jo først på onsdag, så man kan spørre seg hvorfor jeg ble skuffet... Jeg giret meg vel opp, når de begynte å snakke om igangsetting av fødsel...

Skrevet

Hei jenter! Var inne og tok sparketest. Alt bra med baby smile.png

Fikk et grønt tøystykke i trusa som skulle fange opp eventuellt fostervann. De ville visst lukte på det tongue.png all slags... Men etter en 45 min var det ikke komt noe i dette tøystykket, så da tok hun en sånn q-tipsprøve...

Den viste en strek (negativ)... Altså ingen spor av fostervann i skjeden... SUKK.

Terminen er jo først på onsdag, så man kan spørre seg hvorfor jeg ble skuffet... Jeg giret meg vel opp, når de begynte å snakke om igangsetting av fødsel...

Godt at alt var bra. Plutselig så har du babyen din i armene allikevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...