Gå til innhold

Navn til bror eller søster til Hermine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hermine er av gresk opprinnelse, og vi leter nå etter det "perfekte" navn til lillesøster eller lillebror :-) Hva passer til? Kun ett navneforslag (gutt/ jente) fra hver av dere takk! Lange lister med navn blir så overveldende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pernille! En versjon av det greske Pernella.

Skrevet (endret)

Athena

Sokrates

- det er jo så mange navn som passer med Hermine. ;) - men siden du nå selv nevner det greske. Liker disse navnene og synes de klinger bra med storesøsterens navn.

Endret av Giss
Skrevet

Trenger ikke være gresk altså! Poenget var bare at siden det er gresk, så passer det kanskje ikke med typisk norrøne navn alla Ask og Solveig f.eks. Holder oss i den internasjonale retningen :-)

Skrevet

Hermine og Aurora

Hermine og Jonathan

Skrevet

Elisabeth

Karoline

Kristina

Ellinor

Eugenia

Eurelia

Agnes

Thorvald

Jørgen

Viktor

Skrevet

Noen må bli flinkere til å lese trådstarters ønske. Velger meg ut Thorvald og... Elisabeth. (Ser at Karoline blir for likt Hermine).

Skrevet

Oskar, Matilde, Filippa og Theodor er de navnene som slår meg umiddelbart.

Ps. jeg leste at du ville bare ha to navn, så de to andre er til mannen din;)

Og til Hermine sier jeg at Elias har navnedag samme dag, så det hadde jo vært litt kult! Men om navnene passer så godt sammen, er jeg ikke sikker på:)

Skrevet

Trenger ikke være gresk altså! Poenget var bare at siden det er gresk, så passer det kanskje ikke med typisk norrøne navn alla Ask og Solveig f.eks. Holder oss i den internasjonale retningen :-)

Hehe, da var kanskje ikke Pernille så veldig aktuelt;)

Skrevet

Hermine og Valdemar

Hermine og Agnes

Skrevet

Syns Aurora og Jonathan var veldig gode forslag. Heier på de:-)

Skrevet

Viktor/Victoria :)

Skrevet

Hermine og Ferdinand

Hermine og Leonora

Skrevet

Cornelia eller Lucas

Skrevet

Hehe, da var kanskje ikke Pernille så veldig aktuelt;)

Jo, Pernille er fint - tenkt på det :-)

Skrevet

Noen må bli flinkere til å lese trådstarters ønske. Velger meg ut Thorvald og... Elisabeth. (Ser at Karoline blir for likt Hermine).

Elisabeth er nydelig, men min søster heter det. Torvald er kult - og vurderes :-)

Skrevet

Hermine og Ludvig

Hermine og Othilia

Skrevet

Hermine og Sunniva :)

Hermine og Christian :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...