Gå til innhold

Ble strippa i går kveld, har så mye vonde kynnere.... Venter på rier.. :(

Anbefalte innlegg

Var hos gynekolog i går kl. 18 hvor han målte livmormunnen til 1,6 og den var myk og tøyelig. Fikk også inn to fingre...

Dro hardt i meg et par ganger og deretter dro jeg hjem. Fikk sterke, ganske regelmessige kynnere etter et par timer..

Har sovet bare 2*2 timer så langt og har stadig kraftige kynnere og det har kommet litt slimblandet blod, men ikke noe fødsel enda.. :(

Noen som har gjort det samme og hatt effekt av strippinga??

*utålmodig*

Fortsetter under...

Samme her, ubehagelige kynnere, som ikke ga seg (startet av seg selv), kom på sykehuset for skjekk med 8cm åpning. Lettere sjokkert både jeg og jordmor:) satser på at det er starten på noe for deg, lykke til:)

Hadde skikkelig vonde kynnere frem til 10-tiden, og kommet mye rosa slim som jeg antar er deler av slimproppen... Men intet mer. Gitt seg litt.. Kommer kynnere når jeg begynner å røre på meg, men ellers lite. :(

Utrolig kjipt!

Venter fortsatt...

Annonse

Hadde skikkelig vonde kynnere frem til 10-tiden, og kommet mye rosa slim som jeg antar er deler av slimproppen... Men intet mer. Gitt seg litt.. Kommer kynnere når jeg begynner å røre på meg, men ellers lite. :(

Utrolig kjipt!

Venter fortsatt...

Da er du nok mamma snart:) Ta deg en skikkelig rask gåtur. Jeg gjorde det når riene stoppet opp med mine to første barn. Det fikk de i gang igjen - tror jeg da. Det kan jo være tilfeldig. Begge mine to første fødsler startet med rosa slim.

Nå håper jeg at jeg ser starten på noe effektivt her... Våknet i natt med skikkelige ak i ryggen og de kommer mellom hvert 25-45 minutter fortsatt... Må virkelig bite tenna sammen når de kommer, så dette kan da jammen ikke være kynnere!!!!

Vil jo ikke rope ulv før det er noe skikkelig, men vil ikke vente for lenge heller... Har en kjæreste som er bortreist og trenger 1,5 time på å kjøre til meg når jeg ringer og sier "nå er vi igang"...

Venter litt nå, tar en varm dusj og ser om det fortsetter litt til så tar jeg en telefon til føden og spør...

Krysser fingre.

Oi, masse lykke til. Og, du, ring heller for tidlig enn for sent, her rakk ikke mannen hjem før fødselen var over. Gikk veldig greit, men skylle selvfølgelig gjerne hatt han med. Sikkert greit å få vært med på opptrappinga av riene også, kan se ganske skremmende ut hvis han rekker frem like før pressriene setter i gang...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...