Gå til innhold

Ul :)

Anonym*Gullklump*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær ul i går og alt var fint med H*N :) Vi vil ikke vite kjønnet men bebi var helt perfekt. Nydelig liten nese og fikk se en vakker hånd <3 En liten stahet fikk vi også se så ul-damen måtte jobbe og dytte en del ganger i magen for hver gang hun skulle prøve å få bebi i profil snudde H*N ryggen til og viste en flott ryggrad i profil i stedet. Etter en stund fikk jeg beskjed om å ligge meg på siden å ligge slik en stund så skulle vi prøve igjen. Bebi låg perfekt til men i det hun skulle få ett flott bilde kom ryggraden tilbake og ansiktet vendt helt vekk. Hehe. Det var litt gøy også da, men glad jeg skal på 3d-ul om 6 uker :) Kjente litt på nysgjerrigheten om kjønnet og spurte om hun hadde sett det og svaret var raskt ja så fikk en stor guttefølelse med en gang ;) Men vi får se da......... Uansett hva er vi glad :) Terminen forble den samme og målene var perfekt for datoen :) Jaja det var vår siste ordinære ul og måtte bare dele vår opplevelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre!

Vi hadde en liten som gledelig viste frem tissefanten men gjemte ansiktet :P

Skrevet

Så gøy :) litt kjedelig å se mest rygg da :)

Her var mini veldig beskjeden og ville ikke vise frem kjønnet sitt, alt annet kunne hun vise :) fikk omsider se at det er jente ;)

Skrevet

Sta liten en det ja :) vi hadde en liten sporty gutt i magen. Med hodet nederst og bena over hodet. Liker å ha hendene opp i ansiktet akkurat som mamman sin <3

Skrevet

Så morsomt!

Vi var på mandag. Det var utrolig gøy =) Der så vi en fin, liten jente som hadde lagt seg fint til så vi fikk se alt, akkurat som jeg hadde bedt babyen om :) Hun lå å sprella og sutta litt på tommelen sin :)

Første gangen mamma og jeg skulle høre etter hjertelyd med doppler sa jeg også til babyen at den måtte legge seg fint til så vi lett kunne høre lyd, og da mamma la maskina inntil magen hørte vi hjertelyden helt klart og tydelig, med en gang uten å måtte lete! Så håper hun blir like snill og lett å ha med å gjøre når hun kommer ut (og tenårene) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...