Gå til innhold

Dere som bruker hostesaft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er greia med hostesaft egentlig? newbee :-)

Det gjør at eggløsningsslimet blir tynnere så det er lettere for sædceller og svømme til eggene ;)

hi

Anonym poster: eb2862f512359b0970b7baf19c4dd701

Det må være noe av det rareste jeg har hørt :P Er dette forsket på og bevist, eller er det et såkalt kjerringråd? :)

Hva er greia med hostesaft egentlig? newbee :-)

Det gjør at eggløsningsslimet blir tynnere så det er lettere for sædceller og svømme til eggene ;)

hi

Det må være noe av det rareste jeg har hørt :P Er dette forsket på og bevist, eller er det et såkalt kjerringråd? :)

Er vel et kjerringråd ;)

Er mange som har hatt positive erfaringer med det hverfall, hehe. Lov å prøve :)

hi

Annonse

Leste på en tråd her engang at det var anbefalt på fertilitetsklinikker? Men vet ikke. Det er jo ikke alle hostesafter da, men solvipect, som er slimløsende. Effekten er jo generell, så virker på slimet der nede også ;) Mener man skal ta vanlig dose, altså som ved hosting, 3-5dager før EL, og stoppe etter el?

Jeg prøvde det i sommer og ble gravid med engang, dessverre ble det en MA noen mnd senere. Har prøvd igjen nå i vinter men ikke blitt gravid, men heller ikke husket å ta solvipecten så regelmessig... SÅ hvem vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...