July88 Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg titter innom fra 1. Trimester. Jeg har Idag hatt en del mensmurringer og på et punkt - skikkelig mensensmerter som varte i 5 minutter .hadde dere det? Er veeeldig redd for spiren og at det er noe galt. Har heller ingen symptomer på graviditet annet enn trøtthet
jentene på haugen Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 helt normalt. Jeg hadde det også veldig ofte, og jeg hadde det ofte i kombinasjon med de ukene jeg egentlig skulle hatt mensen. Uke 4-8 og 12. Noe innimellom også. Etter uke 15-16 (trro jeg) har jeg ikke kjent noe til det.
prøver1gang Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Det hadde jeg også Værre mensensmerter enn jeg noen gang har hatt. Kom om kvelden/natten. Jeg fikk så vondt at jeg måtte stå opp og gå litt, ble kvalm og uvel. Fant ut at det hjalp for meg å sove med en pute under lysken (sover på magen), da kunne jeg sove natten over uten å våkne Det er heldigvis ikke farlig, betyr bare at livmoren din vokser
Håpefull77 Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Jeg hadde mye i første trimester og enda mer i andre trimester. Var på ul i dag og alt så bra ut og normalt for noen i følge jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå