Gå til innhold

Vondt i korsryggen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vondt i korsryggen jeg også. Hadde det med førstemann også på slutten.

Skrevet

Er jo bare 5+3! Redd for å miste igjen!!

Skrevet

å ja men da er jeg ikke helt sikker desverre. Men håper det går bra og at du kommer deg over det :)

Skrevet

Jeg våknet en natt i 2uker siden (da 6+4) med smerter i korsryggen, og det var vanskelig å finne en stilling å sovne igjen i. dette vedvarte bare den natta. Men siden jeg fikk veldig vondt i magen dagen etter, som kraftige menssmerter dro jeg til legen for å forsikre meg om at alt var bra. Der tok de en urinprøve og legen sa at smertene i korsryggen kunne være symptomer på urinsveisinfeksjon. Men jeg fikk aldri positivt svar på den, etter at den var til dyrking.

Hvis det vedvarer så ville jeg gått til legen. Bedre å være på den sikre siden :) Ville bare dele min erfaring.

Lykke til og god bedring!

Skrevet

det er også et tegn på at at du er gravid vist nok

Skrevet

Og det kan også være et tegn på begynnende av bekkenløsning. Jeg er nå i uke 16+5 og har sleit med vondt i korsryggen fra uke 6, og siden den dag har det fullt meg jevnt og trutt, og blitt bare verre og verre. For 2 uker siden begynte jeg å merke at det "skrangler" litt der nede, av og til føler jeg at jeg holder på å falle sammen mens jeg går. Snakket med JM min her en dag, og da sa hun at jeg bør vurdere å dra til behandling og holder kroppen i sjakk. For når man først får bekkenløsning, så er det forsent å gjøre noe med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...