Gå til innhold

Hotell Cæsar- kan du gi meg en oppdatering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett på tre år, bortsett fra en episode her og der. Leser nå at pelle er blitt stefar til Runa!? Giftet han seg med bea da eller? Har noen dødd de siste årene? Døde Cecilie? Er Kathrine fremdeles med? Julie? Hva skjedde med juni og barna hennes? Og Astrid, er hun død?

Anonym poster: b59a1ef3fb7aa77a1bca1b37270e8a78

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen???

Skrevet

Nå har jeg ikke sett siden sommeren, men Astrid er død. Cecilie, søsteren til Cathrine, døde i en brann hjemme hos juni. Juni har flyttet, var følelser mellom hun og han som spillet Karl i Karl og co, husker ikke navnet hans. Han ble sammen med Kathrine, hun ble gravid og fikk en datter. Pelle ble mistenksom og lurte på om han var faren til babyen, noe som stemte. Det ble slutt mellom Kathrine og han som spilte i Karl og co.

Pelle fikk så klart barnet da Kathrine stakk av eller noe sånt. Pelle at sammen med en dame som var bilmekanikere, det ble slutt. Han ble sammen med bea. Bea er i fengsel, Runa har kreft og kommer til å dø(?)

Juni og han jeg ikke kommer på navnet til ble sammen, det ble slutt og han ble sammen med moren til Vanessa.

Det var det jeg kom på.

Skrevet

Takk for svar! HI

Skrevet

Runa er død.

Det er slutt med moren til Vanessa og Arnfinn

Skrevet

Nå har jeg ikke sett siden sommeren, men Astrid er død. Cecilie, søsteren til Cathrine, døde i en brann hjemme hos juni. Juni har flyttet, var følelser mellom hun og han som spillet Karl i Karl og co, husker ikke navnet hans. Han ble sammen med Kathrine, hun ble gravid og fikk en datter. Pelle ble mistenksom og lurte på om han var faren til babyen, noe som stemte. Det ble slutt mellom Kathrine og han som spilte i Karl og co.

Pelle fikk så klart barnet da Kathrine stakk av eller noe sånt. Pelle at sammen med en dame som var bilmekanikere, det ble slutt. Han ble sammen med bea. Bea er i fengsel, Runa har kreft og kommer til å dø(?)

Juni og han jeg ikke kommer på navnet til ble sammen, det ble slutt og han ble sammen med moren til Vanessa.

Det var det jeg kom på.

Hvorfor er Bea i fengsel da ?

Anonym poster: 84191c10a227c9eebe071b1e37aa27c5

Annonse

Skrevet

Det var det jeg kom på.

Hvorfor er Bea i fengsel da ?

Anonym poster: 84191c10a227c9eebe071b1e37aa27c5

Fordi hun slo ned faren til Runa slik at han døde av skadene.

Anonym poster: c364137856848788af74473866824a7a

Skrevet

Runa er død av kreft.

Anonym poster: 9a0627675f85dbdd8acf907926c58135

Skrevet

Runa fikk endelig vite hvem faren var.og da hun trengte benmarg fra faren som var eneste match ville ikke han gi. Bea besøkte han for å snakkr om det. Da slo hun han i hodet å han havnet i koma. Hun sa da til legen at han ville donere til runa og så døde han. Runa ble midlertidig frisk og bea røk i fengsel.

Cathrine skulle sabotere cæsar på åpning av nye fugleholmen, hun klarte å kjøøre ned og drepe hermine (kjæresten til goggen)han har dratt til NY.

Juni har fått parkingson og har tatt seg en pause fra cæsar hotelet gikk konkurs men ble kjøpt tilbake av albert sønnen til juni men med en medeier som heter singh som ikke er helt god. Nå vil han selge igjen og det er det de stresser med nå.

Pelle er alenefar til cecila som er datteren til cathrine som sikkert er i fengsel for drap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...