Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Liker ikke dukker og vogn . Det er bøker, biler og klosser , lurte på å kjøpe en bilgarasje . Dumt? Føler vi trenger noe nytt. Tenkte lekekjøkken men har liten plass. Anonym poster: e9937cbdf08f4bb9dd06885037008dcf
Mor Stratos Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Ikke dumt! Ungene må jo ha leker de liker og vil bruke. :-) Min sønn får dukkehus til 3-årsdagen han.....
stearin Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Nei, ikke dumt i det hele tatt. Jenta mi har leker av alle slag. Hun liker å dulle med dukkene sine, men elsker å kjøre bil på bilbanen. Barn bør ha både "jenteleker" og "gutteleker" leste jeg en gang i en artikkel. Det skal visstnok la dem undersøke det andre kjønn, som igjen gjør barna sikrere i sin egen seksualitet når de blir eldre. Noe i den duren. Husker ikke akkurat ord, er sikkert to år siden jeg leste om det. Mener uansett, helt uavhengig av artikkelen jeg leste, at barn bør få leke med det de vil leke med. Her i huset bruker jenta klær gutter tidligere har brukt også. Nylig kjøpte jeg også en bilmatte til henne. I vår verden finnes det ikke noe sånt som gutteting og jenteting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå