Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forstår meg ikke helt på disse magebindene som skal ha oppstrammende effekt etter fødsel. Kan de virkelig stramme opp magen og at en fortere får tilbake ønsket figur, eller er det kun som hold in som gir flat mage kun når du har den på? Bryr meg ikke om å gå med noe stramt som ikke virker. Skjønner ikke vitsen med å late som en har en annen figur enn den en har, da vil jeg heller prøve å godta mitt nye jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021850-magebind-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Belly Bandit før fødselen med andremann. Kjøpte 1-2 mnd før termin. Dessverre så stemte ikke den måletabellen på meg, og den passet ikke i det hele tatt. Jeg fikk returnert den, men endte med å bytte den i noe annet, fordi det var 6-8 ukers levering, og da var jo barseltiden over uansett... Så jeg kan ikke si deg om den virket eller ikke dessverre!

Etter første fødsel fikk jeg et slags "nettingkorsett" av fysioterapeuten på barsel, fordi jeg hadde veldig utstående mage. Vanskelig å forklare det, men det var på en måte som en stor støttestrømpe som jeg tredde på meg over hodet. Dette brukte jeg også etter andre fødsel, men det var jo blitt litt slappere etter maaange vask.

Om det hjalp magen å stramme seg opp vet jeg ikke, men det hjalp meg å få en bedre holdning hvertfall, og jeg følte ikke lenger at hele magen "falt ut". Hadde ekstremt stor mage på slutten da, SF-mål var langt over kurven med begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...