Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Tror jeg er bifil. Jeg fantaserer om jenter og tenner på jenter men jeg elsker gutter. Har vært sånn i ca 12 år og det går ikke over. Har bare vært med menn, men ønsker å prøve med jente. men hvor finner jeg de? hvordan går jeg frem? er heeeelt grønn :-s Anonym poster: 8e3d189dc8a420adf7ce17b426f29200
Gjest Nerdens'mus Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Du finner dem ute på byen flørt som du kiville gjort hvis du var ute etter en mann.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Du kan prøve nettsiden www.gaysir.no Men husk at dette er en seriøs side, så om dette er noe bare fantasere om, så anbefaler jeg deg og bare ta en tur på byen. Anonym poster: ce81a6ad0df92f064a7b09c0abd289d8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Jeg og føler jeg er det. følelsene blir sterkere for hvert år.. :-\ samboeren synes det bare hadde vert fint, men jeg vil helst ikke dele meg selv eller han med noen andre.. skjønner ikke hvordan lystene mine skal stoppe.elsker mannen min veldig høyt.. men blir mer og mer tiltrekt av kvinner.. :-( blir litt veldig skremt jeg... Anonym poster: 4923fc5a7dc33ed2d1ef5cc1c2e90ac9
Toocute Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Blir du forelsket i jenter eller tenner du bare på dem? For da er du ikke bifil, men biseksuel. Ikke noe å beskymre seg over. I dyreverdenen forekommer det ofte
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Blir du forelsket i jenter eller tenner du bare på dem? For da er du ikke bifil, men biseksuel. Ikke noe å beskymre seg over. I dyreverdenen forekommer det ofte morroklumpen... :-P ehm. er vel usikker og aldri utforsket det. er mere mann selv enn kvinne . Heh.. jeg vet ikke. nysgjerrig er jeg.. Møøøø Anonym poster: 4923fc5a7dc33ed2d1ef5cc1c2e90ac9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Alternativet er vel å teste det ut, på gaysir.no, så kan du velge mellom å være ute etter forhold, eller bare ute etter "moro" (sex).. Velg sex første gang, før opp i profilen at du er nysjerrig på om du er bifil, eller om det bare er med fantasien. Da kan det hende en kvinne tar kontakt med deg, og tilbyr "hjelp", rett og slett ei som er sikker i sin sexuelle legning, som gjerne hjelper de som er usikre, på å finne ut om de er bifil eller ikke Veldig kjekt å ha den siden, om du oppdager det kun er med fantasiene, så er det jo alternativt å slette profilen, eller la det stå oppført at du ikke er ute etter forhold. Var hvertfall slik mulighet der inne da jeg startet å lure på min egen legning..
Toocute Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Blir du forelsket i jenter eller tenner du bare på dem? For da er du ikke bifil, men biseksuel. Ikke noe å beskymre seg over. I dyreverdenen forekommer det ofte morroklumpen... :-P ehm. er vel usikker og aldri utforsket det. er mere mann selv enn kvinne . Heh.. jeg vet ikke. nysgjerrig er jeg.. Møøøø Anonym poster: 4923fc5a7dc33ed2d1ef5cc1c2e90ac9 Hahah jeg er noen lunde slik selv, men tror nok jeg holder meg til bare menn, resten er bare en fantasi
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Alternativet er vel å teste det ut, på gaysir.no, så kan du velge mellom å være ute etter forhold, eller bare ute etter "moro" (sex).. Velg sex første gang, før opp i profilen at du er nysjerrig på om du er bifil, eller om det bare er med fantasien. Da kan det hende en kvinne tar kontakt med deg, og tilbyr "hjelp", rett og slett ei som er sikker i sin sexuelle legning, som gjerne hjelper de som er usikre, på å finne ut om de er bifil eller ikke Veldig kjekt å ha den siden, om du oppdager det kun er med fantasiene, så er det jo alternativt å slette profilen, eller la det stå oppført at du ikke er ute etter forhold. Var hvertfall slik mulighet der inne da jeg startet å lure på min egen legning.. men er ikke det rett å slett respektløst ovenfor det verdifulle forholdet jeg er i? Anonym poster: 4923fc5a7dc33ed2d1ef5cc1c2e90ac9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 men er ikke det rett å slett respektløst ovenfor det verdifulle forholdet jeg er i? Anonym poster: 4923fc5a7dc33ed2d1ef5cc1c2e90ac9 Jeg svarte HI, står ikke noe der om at man er i et forhold.. Er man i forhold, så er det enkelt: Da lar du det bli med fantasien og tankene, men om det går ut over forhold og livsglede, så må man vurdere om det er rettferdig ovenfor partneren og seg selv, å fortsette forholdet, eller om man skal avslutte forholdet, og se om det er mer enn bare en fantasi.. Selv er jeg bifil, men er nå "fast rotet" med mannlig samboer og barn, og føler at jeg hører hjemme med han.. Om jeg skulle møte en kvinne som får meg til å tvile på forholdet mitt, så er det noe jeg får ta tak i da, samboeren min vet jeg er bifil Når det kommer til det med 3kant, så er det noe jeg vil fraråde når du ikke er sikker på egen legning, dewt kan fort bli et stort problem å utforske det sammen med en partner, kjenner de som har gjort det, og ødelagt et forhold, og mistet all respekt fra samboer/mann, fordi det har "hendt noe" under akten.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Da tror jeg kanskje at jeg er bi seksuell , ikke blitt forelsket i ei annen jente men blitt tent Hi Anonym poster: 8e3d189dc8a420adf7ce17b426f29200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå