Hønemor :p Skrevet 19. februar 2013 #1 Del Skrevet 19. februar 2013 Hei, Jeg er psykolog og hjemme med en treåring, blir fire i løpet av året, og en baby. Kunne tenke meg å passe to tre-fireåringern til sammen med babyen fra høsten (babyen er da 8 mnd) og fram til neste august/sommer. Helst da barn som er i samme skolekrets. Jeg synes personlig at dette på mange måter er et bedre alternativ enn barnehager. I kommunen der jeg bor er storbarnsavdelingene fra 20 til 27 barn (statens retningslinjer er maksimalt 18 barn) og mye bruk av vikarer. Hos meg kan jeg tilby masse nærhet og omsorg, fokus på vekst og læring, samt vennskap og tette bånd mellom barna. I tillegg kan jeg svært mye faglig om barns behov og utvikling, spesielt med fokus på det kognitive og emosjonelle. Utetid og aktivitet er en naturlig del av hverdagen, men for de mest aktive barna er nok ikke dette aktuelt. Boforhold er enebolig med flat hage, sentralt i kommunen, nær bibliotek og lekeplasser. Ca en km til skog og turområder. Så, før jeg setter i gang hele karusellen, ville DU valgt meg framfor barnehage for din tre-fireåring??? Og hvor mye ville du ha betalt? (Ikke for å tjene penger, men for å få det til å gå rundt). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021771-ville-du-sendt-tre%C3%A5ringen-din-til-dagmamma-som-er-psykolog-framfor-barnehage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå