Gå til innhold

Dobbeltnavn til Ansgar og Lyder

Anbefalte innlegg

Vi har fått en sønn og klarer ikke bestemme oss for hva skatten skal hete. Han har tre storesøstre som alle har dobbeltnavn, ikke vanlige navn hverken alene eller i kombinasjon.

Jeg har mest lyst til at første navn skal være Ansgar, pappaen holder en knapp på Lyder.

Kan dere hjelpe meg med dobbeltnavn til Lyder og Ansgar for å prøve å gjøre valget lettere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144021743-dobbeltnavn-til-ansgar-og-lyder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lyder er et utrolig fint navn! Ansgar er på bunnlisten min dessverre, og synes det har dårlig klang.

Lyder Martinius

Lyder Kornelius

Lyder Valdemar

Lyder Emelius

Lyder Tobias

Lyder Bastian

Lyder Alfred

Lyder Anton

Lyder Benjamin

Lyder Samuel

Lyder Sakarias

Tusen takk for innspill alle sammen.

Utrolig mange fine navn dere kommer med, mange av dem har vært på lista tidligere. Menn dessverre er det ikke så mange av dem jeg liker i kombinasjon med Ansgar eller Lyder..

De vi har tenkt på selv er:

Ansgar Elias eller Lyder Elias

Ansgar Severin eller Lyder Severin.

Ansgar Johannes eller Lyder Johan

Og Lyder Ansgar.

Likte Lyder Olai, Lyder Aurelius og Ansgar Eugen. Men jeg tror ikke jeg får mannen med på noen av dem dessverre..

Annonse

• 3 uker senere...

Av de navnene dere selv har satt opp synes jeg Lyder Johan er helt klart best, og et flott navn!

Lyder Elias klinger forsåvidt bra, men synes de to navnene er litt stilkræsj, men kansje det er bare meg...

Lyder Severin var litt tøft, men nå er ikke jeg så veldig glad i navnet Severin.

Lyder Ansgar synes jeg ikke klang bra sammen. Det ble rett og slett for tungt.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...