Gå til innhold

Dere som hadde ul i uke 32 el deromkring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker ikke hva estimert vekt var i uke 34+1 (tror jeg det var), men 4,95% under snittet og ca 35-3600gr fødselsvekt om født til termin. Håper å få fasiten før helga - ca en uke før termin. Kjennes ut som noe er på gang, så det er lov å håpe ;)

Mari10: det er jo ganske likt;-) kjenner jeg ble roligere bare av å lese det.utrolig hvor mye en skal bekymre seg for når en er gravid, ble nemlig plutselig bekymret for at hun skal rekke å bli skikkelig stor før hun kommer:-)fikk du vite hvilken percentil din følger? Min er visst på 55 percentilen.

HokusPokus1: så spennende:-) fortell oss gjerne hvordan det gikk i morgen:-)

Fikas: ja de er jo ganske ulike disse små;-) lykke til, krysser fingrene for at det faktisk er noe på gang og at du har babyen i armene dine før helga:-)

Annonse

Mari10: det er jo ganske likt;-) kjenner jeg ble roligere bare av å lese det.utrolig hvor mye en skal bekymre seg for når en er gravid, ble nemlig plutselig bekymret for at hun skal rekke å bli skikkelig stor før hun kommer:-)fikk du vite hvilken percentil din følger? Min er visst på 55 percentilen.

Fikas: ja de er jo ganske ulike disse små;-) lykke til, krysser fingrene for at det faktisk er noe på gang og at du har babyen i armene dine før helga:-)

Det skal jeg gjøre! På vei til riksen nå :-)

Hva er percentil?står det på ultralyd arket mitt? Kan sjekke det.. svarte feil til deg før, sist jeg var på ul var han 1800:p var i dag 36+3 og da ble han målt til vekt på 2500 g, skal tilbake om to uker igjenn:P

Annonse

Mellomste jentn min sin vekst ble estimert jevnlig :

Uke 21/22 - ca 700 gram (hadde det vært ordinær ul hadde jeg fått termin 1 hel måned tidligere!)

Uke 27 - 1,5 kg

Uke 31 - 2,3 kg

Uke 35 - 3 kg

Da hun ble født i uke 42 veide hun 4140 gram så hun var ikke så stor som de fryktet :) Heldigvis. Var en tid jeg så for meg en sumobaby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...