Gå til innhold

Eggeløsning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De aller fleste tar faktisk feil av når de har el,inkludert meg selv.Vi brukte 1 år før jeg kjøpte meg Clear blue monitor og da ble jeg gravid med en gang. Anbefaler den virkelig så ser du når det faktisk er noe vits i å ha sex.

Anonym poster: 6dbccf481fbdebb32b156f608ce96581

Annonse

Jeg har kjøpt strimlene fra billigtester og akkurat begynt å bruke dem. (Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg kjører på med testing allerede i 1 pp) Da dypper man dem i oppsamlet urin.

Siden jeg sluttet på pillen i september har jeg merket eggløsning ved at jeg midt i måneden har så utrolig vonde brystvorter (!) Har en mens-app på mobilen der jeg har notert meg når dette skjer. Da er det nøyaktig 14 dager til mensen kommer. Men nå som jeg tester ser jeg at el kanskje skjer litt før dette symptomet dukker opp! I dag har jeg positiv el test, noe som skal bety at egget løsner innen 24 timer. Jeg har ikke antydninger til ømme brystvorter enda.. Altså er dette kanskje noe som skjer etter at egget har løsnet,(hvis ikke jeg får det nå det neste døgnet da).

Poenget er at selv om man merker symptomer, kan det være symptomer på at eggløsning akkurat har skjedd. Og da kan det jo være for sent! Vil anbefale tester hvis man er litt utålmodig og ikke er sikker på når det egentlig skjer. :)

Berre å kjøre på da ja. Anbefales å starte 6 dager før el. Jeg testet sist mnd og fant ut at min el æ på dag 16. Kjente da det i venstre side, livmoren. Spennende om det kjennes likt ut denne gangen. Vi går for annen hver dag fram til TR denne pp :)

Hvilken app?

Tatt el-tester som var positiv 3 dager på rad for over 2 uker siden, men ingen mensen og inegn positiv graviditetstest. Har el-lignende slim ofte , vondt i pupper og stikkinger i underliv. Kanskje jeg burde kjøpe meg en clearblue monitor eller annet merke? Anbefalinger?

Hjelp:)

Annonse

Hvilken app?

Tatt el-tester som var positiv 3 dager på rad for over 2 uker siden, men ingen mensen og inegn positiv graviditetstest. Har el-lignende slim ofte , vondt i pupper og stikkinger i underliv. Kanskje jeg burde kjøpe meg en clearblue monitor eller annet merke? Anbefalinger?

Hjelp:)

Appen heter iPeriod - synes den er hel genial for man kan tracke så masse - humør, vekt alle mulige symptomer, når man har sex osv. Har allerede skaffet en av samme type som heter iPregnant :) så er jeg klar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...