Gå til innhold

stripper/ luksus hore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke heller bare skaffe seg en vaskejobb eller noe

Fordi man tjener ikke 80-100000 kr i mnd på vasking....

Så penger er viktigere enn stolthet og egen selvfølelse mener du da, eller?

Anonym poster: 306f6d3d5e033715f0d65720db2e3c6c

Skrevet

For nysgjerrighetens skyld; hva drev du med og hvordan gikk du fram? Altså, hvordan får man kundekrets som er til å "stole på" og ikke består av gærne griser og slikt? Kan man velge selv hvem man vil ha som kunde, og hvordan får man skikkelige mannfolk som kunder?

Det vi hører om er jo stort sett de på gata som får svært dårlig betalt og gjerne må utføre ting de egentlig ikke vil og kanskje bankes opp av kunder. Det vil vel ingen.

Hvordan styrer man liksom sin egen hverdag og hva man gjør med hvem oppi dette slik at det blir mer eksklusivt da?

Høres fryktelig skummelt ut, spør du meg.

Anonym poster: 0b78d8dc3550aab2308644daa0d805aa

Som sagt, jeg kan kun svare på hvordan det var for 10-12 år siden,. og ut i fra egen erfaring.

jeg begynte på et massasjeinstitutt (men de finnes ikke lenger, alle gårdeiere ble truet med hallikparagrafen)

Der kom det kunder, og de valgte jente de ville ha massasje av. For massasjen fikk man kun en symbolsk sum - og om man ville tilby noe i tillegg var helt opp til en selv. Hvis amn f.eks syns noen var ekle, kunne man bare si nei takk og gå ut av rommet.

Mange kunder fikk etterhvert favoritter, og disse blir da etterhvert faste kunder.

Sikkerheten og hygienen er veldig viktig - jeg skrubbet meg alltid med desinfiserende operasjonssåpe mellom slagene, hehe..

Hvis du skal møte noen på hotell, MÅ man ha sikkerhet med at en annen person vet navn, tlf nr og romnr. til kunden, og at man ringer når man er kommer frem og alt er ok, og så til avtalt tid, f.eks etter en time.

Hvis noen høres ekle ut, eller du får dårlig følelse, er det bedre å gi tilbake penger enn å havne i bråk.

Jeg gjorde kun runking, suging(med kondom) eller samleie.

Ingen fingring, slikking eller berøring av mitt underliv tillatt. Heller ikke kyssing.

Puh, nå har jeg ikke så mye mer å si om saken. jeg angrer ingenting, og alle pengene jeg tjente brukte jeg til å reise rundt i verden. Men, jag hadde ALDRI gjort det dersom jeg hadde familie og barn.

Og hvor mye tok du betalt for dette da?

Anonym poster: 0b78d8dc3550aab2308644daa0d805aa

1000-2500 kr, gjennomsnittlig 1500kr for vanlig sex.

Har du ikke angst for at barna dine går vite det? Mannen din? Og hba om det ble filmet med skjult kamera?

Anonym poster: 37676ddf2382d913bddd4f593767e66d

Jeg lurer litt på om du har truffet igjen gamle kunder ved senere anledninger? I jobbsammenheng eller andre arenaer?

Hvis du da ikke reiste utenlands for denne jobben da.

Skrevet

Til dere som har så mange spørsmål - kan dere ikke heller sende meg en pm da?

Skrevet

Papegøyeblomst:

Er det derfor ansiktet ditt er som det er? For mange harde blowjobs som strakk ut kinnene dine?

Synes du det er greit om barna dine vil selge seg om noen år? Sånn at de kan reise rundt i verden, mener jeg?

Anonym poster: c1ef39e5b9dd62ba5dfb2608887fd0ea

Skrevet

Papegøyeblomst:

Er det derfor ansiktet ditt er som det er? For mange harde blowjobs som strakk ut kinnene dine?

Synes du det er greit om barna dine vil selge seg om noen år? Sånn at de kan reise rundt i verden, mener jeg?

Hvis du skriver med nick skal jeg svare deg :-)

Skrevet

Faktisk interessant å vite hvordan ting fungerer. Sålenge folk gjør det av egen fri vilje og setter grensene selv, ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Faktisk interessant å vite hvordan ting fungerer. Sålenge folk gjør det av egen fri vilje og setter grensene selv, ser jeg ikke problemet.

Enig.

Overhodet ikke noe jeg kunne tenkt meg selv, men det er jo et "interessant konsept". Og om folk velger det selv, så værsågod.

Det er langt derfra til de som blir tvunget inn i det. Men aldeles ikke noe jeg ønsker for mine barn, for å si det sånn.

Skrevet

Veldig mange som har blitt seksuelt misbrukt i barndommen velger dette yrket, for de har allerede blitt krenket på det groveste og derfor liten eller ingen egenverdi. Overgangen til å selge seg blir derfor ikke så vanskelig, og man tenker at dette velger man i hvertfall selv.

Kvinner er verdt mye mer enn å bli en ronkeklut mot betaling for menn. Dette er trist lesing.

Skrevet

Jeg minner om at det er forbudt å kjøpe sex i Norge og det er gode grunner til det. Da hjelper det ikke at det finnes kvinner som frivillig tilbyr sex.

Anonym poster: 2bb795319bc456a753ef34eff3f75b65

Skrevet

Jeg har også jobbet som prostituert, helt grei jobb. Jeg begynte med det for å legge meg opp penger. Tjente bra. Jeg jobbet ut fra leiligheter i Oslo og studioer.

Reiste også litt rundt om kring i landet.

Jeg sluttet for ca 12 år siden. Konkuransen ble for hard og prisene ble dumpet da Tai jentene åpnet sine egene plasser.

Jeg hadde en fast kunde gruppe i ca 2 år etter at jeg sluttet og annonsere.

Jeg vurderer og starte opp i gjenn.

Anonym poster: e95902fdc37ebafa375c827268df3ed1

Skrevet

Veldig mange som har blitt seksuelt misbrukt i barndommen velger dette yrket, for de har allerede blitt krenket på det groveste og derfor liten eller ingen egenverdi. Overgangen til å selge seg blir derfor ikke så vanskelig, og man tenker at dette velger man i hvertfall selv.

Kvinner er verdt mye mer enn å bli en ronkeklut mot betaling for menn. Dette er trist lesing.

Men hva om det ikke er snakk om dårlig oppvekst eller sånne ting. Bare en interessant jobb for den som liker det. Jeg sier ikke at det er for alle, men ser ikke problemet med å gjøre det.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Til dere som har så mange spørsmål - kan dere ikke heller sende meg en pm da?

Jeg synes du er kjempetøff som svarer på alt dette! Personlig tenker jeg av en eller annen grunn på sikkerheten mer enn f.eks. selvfølelsen osv...er det ikke mange skumle menn der ute osv...synes det er bra vi kan ha en diskusjon om temaet, det trengs mer åpenhet omkring temaet og vi trenger også kunnskap om vi skal kunne ha en mening om dette, synes nå jeg. Så applaus til deg!

Skrevet

For det er så mye bedre å drite seg ut
Skrevet

"Selling is legal. Fucking is legal. Why isn't selling fucking legal? How can it be illegal to sell something that's perfectly legal to give away?"

Nå er det jo å kjøpe sex som ikke er lov i Norge da, men likevel...

Jeg har ingen erfaring med dette, men jeg ville tenkt nøye gjennom det her. Hva om barna dine får vite om det her? Eller foreldrene dine? Om en av mennene har kone som finner ut av hva du driver med, er veien kort til at barna dine kan få høre om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...